GTI_Biatch Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Strøkent golf GL interiøs selges grunnet kjøp av nytt interiør.. Dørtrekk,stolene og baksete selges h.b.o 1000 kr legger ut et bilde av det her : er det eneste bilde jeg har men kan ta flere hvis det er av interesse.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Strøkent golf GL interiøs selges grunnet kjøp av nytt interiør.. Dørtrekk,stolene og baksete selges h.b.o 1000 kr legger ut et bilde av det her : er det eneste bilde jeg har men kan ta flere hvis det er av interesse.. Følger den røde pila med? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
supraTT93 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Strøkent golf GL interiøs selges grunnet kjøp av nytt interiør.. Dørtrekk,stolene og baksete selges h.b.o 1000 kr legger ut et bilde av det her : er det eneste bilde jeg har men kan ta flere hvis det er av interesse.. ikke veldig pent interiør må jeg si, men byr 200,- Siter Toyota SupraTT 93` Prosjekt: 87 Golf g60 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 ikke veldig pent interiør må jeg si, men byr 200,- det er mye penere i virkeligheten da.. men selger det ikke for 200 nei, er verdt mere enn det... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Følger den røde pila med? hehe..nei det gjør den ikke,var det eneste bilde jeg har av interiøret ama ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 skal du kjøpe interiør av meg Lene? så fint da :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 ikke veldig pent interiør må jeg si, men byr 200,- Pent som i FINT? Det så da unektelig strøkent ut iallfall... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 skal du kjøpe interiør av meg Lene? så fint da :D hehe.. skal nok ikke det nei ;) skal du til gjøvik på lørdag ell? Laars: Det ser ikke noe pent ut på det bilde der nei,men kan ta et nytt bilde.. skulle bare legge ut et bilde og det var det eneste jeg hadde!! Eneste som ikke er som det skal er at seteryggen på førersida er litt vond å få opp,også mangler det kanskje 1-2 cm med svart tråd på lista på baksete.. kan ta bilde etterpå og vise hvordan.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Tror du misforstod innlegget mitt... jeg mente at det så strøkent ut ;) Som i rent og pent... hehe :) Iallfall syns jeg det hellothere Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Tror du misforstod innlegget mitt... jeg mente at det så strøkent ut ;) Som i rent og pent... hehe :) Iallfall syns jeg det hellothere okay,da henger jeg med ;) hehe men her er ihvertfall noen nye bilder: http://photobucket.com/albums/v435/miss_acoupe/ Har også noen hvite instrument skiver til salgs.. disse er med klokke og ikke turteller.. selges til hb.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Halla bærta miiii:D Kuuul bil du har!!! SAAAAKER!!! blitt jææævlig pen syns je!!! ser stor forskjell fra når du kjøpte den til nå ass.. natt og dag vøtt=D nuss** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 Halla bærta miiii:DKuuul bil du har!!! SAAAAKER!!! blitt jææævlig pen syns je!!! ser stor forskjell fra når du kjøpte den til nå ass.. natt og dag vøtt=D nuss** halla snuppis!! jaggu bra du har kommet inn hit også,bra med flere golf jenter;) ja har blitt ganske bra,men er ikke ferdig enda så :) men ta bilder av golfene våres sammen på fredag eller å legge ut?? ;) nuss nuss... hihi Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 men her er ihvertfall noen nye bilder: http://photobucket.com/albums/v435/miss_acoupe/ bare jeg som må inn med passord for å få se bilder? Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 bare jeg som må inn med passord for å få se bilder? Nei. Hun må sette galleriet sitt som public. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 ja lene:D må ha bilder av dem sammen,men enten må vi gjøra d NÅ før tre,ellers må vi vente ca to uker:P he he.. fangeren ska på struktur lakkeringa ama:D he he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg