remster Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 jeg var da på mjøsmeet på hamar da ;)Så du ikke grombilen altså?? hehe hva skjer på våler den 14 august?? hmm. så den ikke. men kan ikke si jeg gikk rundt og titta på biler heller. gikk bare og prata svada med folk. dro dessuten kl 22 for å nyte noen kalde beger :D 14 august er det vag treff arangert på våler av mjøsa lokallag. så da må du komme. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hmm. så den ikke. men kan ikke si jeg gikk rundt og titta på biler heller. gikk bare og prata svada med folk. dro dessuten kl 22 for å nyte noen kalde beger :D 14 august er det vag treff arangert på våler av mjøsa lokallag. så da må du komme. hæ?! hva??! det hakke jeg hørt om! *søke seg fri!! :D * å lene.. kremt.. HVEM satt på hovedlysene sa du?!? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 hæ?! hva??! det hakke jeg hørt om! *søke seg fri!! :D * å lene.. kremt.. HVEM satt på hovedlysene sa du?!? :P kuuult...dit må jeg da!! :) da får du få deg fri olehenri ;) hehe..... STOR takk til olehenri som satte på lyktene :) :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 kuuult...dit må jeg da!! :) da får du få deg fri olehenri ;) hehe..... STOR takk til olehenri som satte på lyktene :) :) ja det må du :P og ole det er ikke akkurat vanskelig å sette på lykter på en golf 2 da :p 4 skruer pr liksom :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 og ole det er ikke akkurat vanskelig å sette på lykter på en golf 2 da :p 4 skruer pr liksom :p Det er absolutt nok til at ei jente som Lene ikke klarer det.. ;) Masse creds til Ole yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Det er absolutt nok til at ei jente som Lene ikke klarer det.. ;) Masse creds til Ole yodude haehahhae okai da. Creds til ole. :pray Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 ja det må du :P og ole det er ikke akkurat vanskelig å sette på lykter på en golf 2 da :p 4 skruer pr liksom :p Ikke ødelegg, nå. Kanskje Ole får seg no'. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2005 Ikke ødelegg, nå. Kanskje Ole får seg no'. lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 HAHAHAAHHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH Etter min egen skjørt montering så er jeg STOLT over å ha klart å sette på 2 lykter! hehe.. :pray me! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Det er absolutt nok til at ei jente som Lene ikke klarer det.. ;) HAHAHAHAHAHHAAH :D :D takk for at du sa det.. så slapp jeg.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 må virkerlig si jeg hadde en finger med i spillet der gitt! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 må virkerlig si jeg hadde en finger med i spillet der gitt! med verktøy ja! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Det er absolutt nok til at ei jente som Lene ikke klarer det.. ;) Masse creds til Ole yodude ehh... nå skal du passe deg litt altså mr riskoker!! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 kanke jeg få montere noe også a? :P "will work for sex" Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 ehh... nå skal du passe deg litt altså mr riskoker!! hæhæ.. du får si fra hvis du trenger noe teknisk hjelp til bilen. Virker som faktisk jeg kan bistå med mye hjelp og når det gjelder deg. ;) hehe.. :D Neida.. du er nok så flink du så. Vil bare ikke prøve selv kanskje? ;) Gjort noe nytt med bilen enda da? Fått den nedpå bakken enda? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg