stigare Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 Originally posted by borabora Fordi det er gøy med motor. :rolleyes: :D ;) Den grunnen er ikke god nok til at jeg skal bruke masse penger på det. Kan ha det veldig gøy uten å ha masse motor også... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2004 fordi, i mitt syn, er det flaut å ha en bil som skiller seg ut, å blir grisa av helt normale kjerrer.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by NoLimit Den grunnen er ikke god nok til at jeg skal bruke masse penger på det. Kan ha det veldig gøy uten å ha masse motor også... ;) Sånt må man tenke på før man kjøper. ;) Ikke så gøy, du skjønner hva jeg mener når du har en bil som går fælt og kjører den hele tiden. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by olehenri fordi, i mitt syn, er det flaut å ha en bil som skiller seg ut, å blir grisa av helt normale kjerrer.. :P Ja slik syns vel kanskje jeg var flaut da jeg var 18-19 og. Syns det ikke er flaut i det hele tatt å ha en bil som ikke kjører fra alt selv om den skiller seg ut litt. Klarer meg fint med det lille jeg har. :) Men ja... selvsagt er det GØY med en bil som går bra. Men som sagt kan man ha det mye gøy med en bil som ikke har enormt mye hk også. Hver sin smak og hver sine interesser osv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by NoLimit Ja slik syns vel kanskje jeg var flaut da jeg var 18-19 og. Syns det ikke er flaut i det hele tatt å ha en bil som ikke kjører fra alt selv om den skiller seg ut litt. Klarer meg fint med det lille jeg har. :) Men ja... selvsagt er det GØY med en bil som går bra. Men som sagt kan man ha det mye gøy med en bil som ikke har enormt mye hk også. Hver sin smak og hver sine interesser osv. :) joiner deg på den egentlig.. :P :P har det shiiit artig med golfen je selvom folk hater den.. :P bare artig det.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Da har jeg vært på posten og henta senkesettet så da er det klart... Må bare høre med noen folk om de har tid til å sette det på for meg...:D Så da blir ikke bilen min noe høydehus lenger Stig Are!;) hihih... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Originally posted by GTI_Biatch Så da blir ikke bilen min noe høydehus lenger Stig Are!;) hihih... neivel? hehe.. du får senke den og stille den opp ved siden av min da.. så skal vi se om den er høydehus fortsatt... ;) hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Det er greit det!;) hehehe... Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 hvilke senke sett fu har kjøpt da? Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 60mm ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2004 Originally posted by vwgolf2 60mm ? 60mm ja! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2004 60mm er en fin høyde det... :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Driver å skal handle inn effektpotte nå,har sett på denne her fra autospar: http://www.autospar.no/znet_performance_tu251005.jpg Noen som har erfaringer med den eller,er det bra lyd på den? Noen andre forslag til effektpotte med bra lyd og som ikke er svindyrt?:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Jeg har den og effektrør settet .. Lyd lager den , men er den fin ?? hmm .. Lyden på bilen min er ikke dyp nok ved pådrag syntes jeg . Men ja du får mer lyd seff ,, jeg har ganske rally preget lyd med litt små smell i potta når jeg girer ned .. Har ikke så mye erfaring med effektanlegg , men har hørt mye bra om supersprint.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 en tynn potte midt under bilen og dobbel dtm bak... go lyd.. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg