acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Orph Nå er det en kjennsgjerning at kjøreegenskapene til golf faktisk ble dårligere etterhvert som de nyere modellene kom... Hvis det er en skikkelig svingete vei er det ikke sikkert du har så stor fordel med hestene dine som du kanskje tror ;) Hva er 0-100 tiden og vekten på coupeen din ? Mye stress å smelle en s2 motor i den ? Mye som skal til for å få dette godkjent ? vært med på at en golf3 glapp veldig enkelt i en lite svingete vei av grus skjønner du :) 0-100 på min er 8,4 sek med orginal motor. Man må konvertere til 5 bolter for å få motoren godkjent i bilen min, er samme understell og bremser som det sitt på s2 på 20v quattron. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Orph ! Riktig satt opp har en Golf II mye bedre kjøreegenskaper enn en EVO8. Akkurat.. riktig satt opp så kan hvilken som helst bil kjøre fra en bil som går bra i svingene... Men dette var egentlig mest kødd fra min side. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Orph Hvis det er en skikkelig svingete vei er det ikke sikkert du har så stor fordel med hestene dine som du kanskje tror ;) men han har jo quattro i tillegg :) og det slepper ikke akkurat lett i svingene Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Mandel men han har jo quattro i tillegg :) og det slepper ikke akkurat lett i svingene Hør på denne karens vise ord folkens :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 hehe... vise ord.. men en fwd eller rwd som er riktig satt opp slipper heller ikke akkurat lett i svingene... på vått føre så er det nok en forskjell. Men nå snakker jeg tørt føre. MEEEEEN.. dette er vel EN DEL off topic her.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by NoLimit hehe... vise ord.. men en fwd eller rwd som er riktig satt opp slipper heller ikke akkurat lett i svingene... på vått føre så er det nok en forskjell. Men nå snakker jeg tørt føre. hahahaha :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by acoupe hahahaha :D hm..? Originally posted by Orph Hvis det er en skikkelig svingete vei er det ikke sikkert du har så stor fordel med hestene dine som du kanskje tror ;) VISE ORD! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Orph Selv på originalunderstellet og 15" vinterhjul så sitter min som nagla fast i svinger... Med coilovers og bra dekk kan jeg bare forestille meg veigrepet :eek: ser ikke bort ifra det, kan egentlig ikke si noe om det for jeg veit ingen ting om det :D men hva skjer når en usenka golf kommer i en sving ? snakker vi velt eller ??:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Orph Selv på originalunderstellet og 15" vinterhjul så sitter min som nagla fast i svinger... Med coilovers og bra dekk kan jeg bare forestille meg veigrepet :eek: Har ikke hatt den så mange dagene - men har heller ikke greid å få min syncro med coilovers til å slippe .. bare til å mate litt mer på så setter den seg når du kjenner den er nervøs... Men alt har en grense da ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Noen her som har noen ideer eller tips med bygging av anlegg i golfen? Vil ha det pent og ryddig med veldig lite stasj....:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Er det noen her som har vært borti problemet med at bilen ikke "tåler" gassen, den på en måte sovner litt fra tomgang og oppover til 15-1600 omdreininger. Pluss at den skyter i eksosen når gassen slippes. Systemtrykket er sjekket slik at feil på pumpene er eliminert. Tenningstidspunktet er riktig.. Noen som vet hva dette skyldes eller som har samme problem? Mvh Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by GTI_Biatch Er det noen her som har vært borti problemet med at bilen ikke "tåler" gassen, Du kan med dette være helt 100% sikker på at du har kjøpt deg en golf! :D hihihi... neida.. Aner ikke jeg gitt.. måtte bare.. sorry the offtopic setning. Hejdå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Kanskje det er Luftmengdemåleren, slik at bilen ikke får nok eller for mye bensin ? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by SpeedWell Kanskje det er Luftmengdemåleren, slik at bilen ikke får nok eller for mye bensin ? Skal nevne det til han som ordner med bilen!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 sjekk at alle vakumslanger er 100% tette, spesielt ved slange klemmene er. Hvis slangene er gamle kan dem har blitt klemt sunn, så den tar inn falsk luft. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg