acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 vedder på at poloen til mamma tar dekk begge !! :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by NoLimit haha... da har vi en avtale. golf2 mot civic på svingete vei :D haha Vi kan bruke min golf 2 - syncro g60 så tror jeg nok du skal slite :P Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by acoupe vedder på at poloen til mamma tar dekk begge !! :) hihi.. men da kan da hun få være med og.. gamleveien til Lillehammer.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by NoLimit hihi.. men da kan da hun få være med og.. gamleveien til Lillehammer.. ;) hehe...skal nok slå dekk begge to!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 det er greit :) Får jeg være med jeg da ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by acoupe det er greit :) Får jeg være med jeg da ? om du vil være med er helt opp til deg selv...hvis du vil bli slått av ei jente så er det bare å møte opp det!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by GTI_Biatch om du vil være med er helt opp til deg selv...hvis du vil bli slått av ei jente så er det bare å møte opp det!:D hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....må le når ironien tar overhånd for bilens krefter !!! :D:D:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by acoupe hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....må le når ironien tar overhånd for bilens krefter !!! :D:D:D haha.....bare vent du....kommer til å ligge og grine både du og stig are etter å ha blitt slått av ei lita jente med tøff bil!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by GTI_Biatch haha.....bare vent du....kommer til å ligge og grine både du og stig are etter å ha blitt slått av ei lita jente med tøff bil!:D er lov å håpe vettu ! Men du får passe på så bilen ikke velter i svingene da !!!:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by acoupe er lov å håpe vettu ! Men du får passe på så bilen ikke velter i svingene da !!!:D haha...morsomt!! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by GTI_Biatch haha...morsomt!! nei det er ikke morsomt, men fakta ! hoho ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Orph Tenkte bare jeg skulle komme med et lite poeng her.... Golf II eier faktisk veldig mange biler i svinger ! Riktig satt opp har en Golf II mye bedre kjøreegenskaper enn en EVO8. Kommer jo selvfølgelig helt an på understeller da. nå vet jeg ikke veldig mye om golf 2 og kjøreegenskaper, men når det gjelder golf3 så har gjort opp min mening ! Men vi kan jo alltids ta en viss golf2 gti 8v og teste den mot en audi coupe quattro 20v og se :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by acoupe nå vet jeg ikke veldig mye om golf 2 og kjøreegenskaper, men når det gjelder golf3 så har gjort opp min mening ! Men vi kan jo alltids ta en viss golf2 gti 8v og teste den mot en audi coupe quattro 20v og se :D det blir nok ikke aktuelt....klarer ikke å slå bilen din med mine 112 hk mot dine 170 hk.....da får du vente et år eller to slik at jeg får skiftet motor og slikt...da kan vi teste!:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by GTI_Biatch det blir nok ikke aktuelt....klarer ikke å slå bilen din med mine 112 hk mot dine 170 hk.....da får du vente et år eller to slik at jeg får skiftet motor og slikt...da kan vi teste!:D errhhmm......185 hk takk :D Kan godt ta det om 1 år eller 2 vi....mulig det sitt en s2 motor i min innen den tiden da :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by acoupe errhhmm......185 hk takk :D Kan godt ta det om 1 år eller 2 vi....mulig det sitt en s2 motor i min innen den tiden da :) ok...sorry 185 hk da.... men vi får sjå om et par år...skal nok klare å slå deg også med tiden...:D Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg