GTI_Biatch Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Blir ferdig til Rudskogen eller? nja.. hehe.. veit ikke enda.. skal begynne å skru sammen motoren i dag tru jeg.. så får vi se hvor langt vi kjem.. :) men skal nå ihvertfall prøve å bli ferdig til da.. :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 nja.. hehe.. veit ikke enda.. skal begynne å skru sammen motoren i dag tru jeg.. så får vi se hvor langt vi kjem.. :) men skal nå ihvertfall prøve å bli ferdig til da.. :) Synes det. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Synes det. ;) jobber med saken nå :) Fått lakkert det som skal lakkeres.. så prøve å sette den sammen og slikt nå.. :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Har begynt med motoren nå,lakket og montert litt.. legger ut bilder av det.. også legger jeg ut noen nye bilder av rutene som er litt lysere enn de jeg la ut før! :) sideruter: frontrute: Rh cup 14" : Sandblåser dunken: Lakket litt diverse: Topplokk deksel: Blokk: Lakket toppen og blokka: Toppen: Montert litt på motoren: Møkkete turbo'n min: Sandblåst clutchen: Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ser veldig bra ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Møkkete turbo'n min: Turbo er turbo, hehe Ser utrolig bra ut.. Gå får 90 fangere på denne nå, har liten tro på at små fangere vil ta seg noe særlig bra ut med breddingen. Hvilken % er det på sotfilmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 detta blir bra lene :) fader rullan! regner med at dere har brukt varmebestandig lakk på motor? ellers kommer det bare til å flasse av :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 knæll Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 detta blir bra lene :) fader rullan! regner med at dere har brukt varmebestandig lakk på motor? ellers kommer det bare til å flasse av :) så du har erfaring med syregrunning, non sanding og akryl lakk på blokk? tru det holder vi.. sølv tåler 800 grader.. Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 dårlig med erfaring på det området egentlig, men har sett min del av lakka motordeler som er lakka med vanlig lakk, det flasser som bare det! selv kjører jeg mattsvart høytemp lakk (600c) helt kurrant.. dog så er ikke jeg så nøye nedi mitt motorrom som det dere er da :) kan jo bo nedi der snart jo :) rent og pent innreda :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 dårlig med erfaring på det området egentlig, men har sett min del av lakka motordeler som er lakka med vanlig lakk, det flasser som bare det! selv kjører jeg mattsvart høytemp lakk (600c) helt kurrant.. dog så er ikke jeg så nøye nedi mitt motorrom som det dere er da :) kan jo bo nedi der snart jo :) rent og pent innreda :) hhih.. ble ikke så værst.. :) Men blir nok ikke noe rudskogen på oss gitt.. rekker nok ikke å bli ferdig.. er så jævlig mye igjen enda.. kanskje vi rekker det til uka som kommer igjen men.. det vil tiden vise.. den blir nå ferdig før vintern ihvertfall :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 blir kjørende i vinter du da? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kVaKK|Akk Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Fyffaaen, tåler ikke se slikt jeg.. Detta er bare helt sinnsykt bra! Gleder meg no helt utrooolig til å se denne komme rullende over Mobiil! ;D Utrolig bra arbeid, stå på! Åsså såå fin blåfarge dah! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 dæven,se her du:) ser veldig lovende ut gitt. lykke til videre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Takk for det :) Tror den blir ganske grei. gleder meg til å rulle over mobil sjøl jeg.. tihi :) men kjører da en snasen 1'er da.. med to grå striper på..tøft.. hehe :) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg