Precious Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Dette er ikke koselig, uannsett situasjonen hans og selvom Norge skal være det beste landet å bo i uannsett om du er rik eller fattig så er det de som systemet ikke for hjulpet. VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Han er et offer for byråkratiet, hvis han ikke faller inn under riktig definisjon eller lov kan ikke kommunen hjelpe han. Nei kjipt dette her ass Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 dette er tragisk han får ikk emidlertidig hjelp. mens en jævla fattigboms som kommer til norge fra et krigs herjet land får leilighet bil og penger hver jævla måned.... tragisk.... møkka land Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by Tape-R dette er tragisk han får ikk emidlertidig hjelp. mens en jævla fattigboms som kommer til norge fra et krigs herjet land får leilighet bil og penger hver jævla måned.... tragisk.... møkka land 100% enig der..de får døtta ALT opp i ræva, og litt till..potet norge * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hvordan føles det når noen rakker ned på et helt folkeslag?? Get it. Ref til denne tråden... dette er bare ett eksempel Du gir ikke penger til en som heter Malik taj Tashkul når du ringer vedkommende og han svarer med å rope "TALI-BAN!" så bør det vøre en oppvekker på at det er noen ugler i msoen... :P Var nok litt kjapp der ja, men viste ikke navnet før jeg spora opp det og mer andre steder get it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by Jens Det hørtes ut som noen "spennende" kompiser du hadde. Er vel ganske få som slenger dritt til mora si, og nordmenn bruker sjelden beskrivelsen "hore", det er hyppigere i bruk blant våre nye landsmenn. Kan si at så godt som halvparten av alle mine norske venner, både fra Oslo's øst- og vestkant, har kalt morra si for ei f*tte/hore og faren sin for en jævel. Men dette kan være helt tilfeldig, skjærer ikke alle over med en kam :) PS. Sorry off topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Ok, Asim, så det gir deg rett til å snakke dritt om andre?? 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by Tape-R ikke føl deg truffet... men det ligger noe i dette. Av mye folk som jeg kjenner så fryser nordmenn hverandre ut når det er noe. Ikke uten grunn at 95% av norsk ungdom er uttafor huset etter at dem har fylt 16år + foreldra vil rett og slett ikke ha dem boende hjemme gratis! Og dette vet jeg fordi jeg kjenner minst 8 stk som flytta ut da dem var 16-18 stk. EDIT: Jeg vet selv at hvis jeg hadde slengt dritt hjemme til foreldra mine så hadde jeg fått så grisejuling at du aner ikke.. men når jeg hører kompisa mine be foreldra sine holde kjeft og kaller morra si for hore osv?...... da. begynner jeg å lure litt Ja greit, mange av oss kaller hverandre mye dritt! til foreldre og venner!!! men hva faen har det å si.... mange av våre nye landsmenn skyter familie og venner for at de har løyet eller no..hmmm...sier litt mer om dem det! 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Psykeste avsporing av tråd jeg noen gang har sett, ledet av en moderator? Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by Asim Som de andre nevner her... hvor er familien? venner? uvenner? ja..... tilog med uvenner hjelper deg i slike situasjoner.... Kanskje det er dette man har igjen for når det gjelder "norske" familie holdninger? Hvis huset til broren min eller noen andre i familien eller venner hadde brent ned hadde jeg UTEN Å TVILE ett sekund tilbydt min leilighet.... Men sinnsykt kjip situasjon.... Og til dere som sier "hadde han ikke forsikring? så teit" Det er veldig lett å være etterpåklok. Lykke til.... Hei. Vil bare si at "Norske familieholdninger" er ett vidt begrep. Jeg tror ikke det har med hvor du kommer fra, hvordan du hadde løst en slik situasjon i familien. Hadde gjort det samme som deg, Asim. Men er enig i at det er ikke alle som hadde gjort det. Men å ymte frem at det har noe å si hvor du geografisk kommer fra, er feil, mener jeg. Altfor mange mennesker forstår ikke at familie og spes. foreldre har ALT ! å si. Uten foreldra dine hadde du ikke vært til, og uansett hvor mye du driter deg ut ovenfor andre, kan du alltid komme hjem til foreldra dine, og de kjenner og aksepterer deg for den du er (*-forutsatt at du ikke kaller mora di ei hore og faren din er jævel). mvh Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by bjirn Psykeste avsporing av tråd jeg noen gang har sett, ledet av en moderator? Hehe..hadde denne tråden av sporet av den andre veien her ville den vel vært stengt for leeeeeeeeenge siden!:rolleyes: 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Hva kaller man æresdrap i muslimske familier da? Er det sunn holdning... chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Siden dette har sporet helt av vil jeg legge til en merkelig anomalitet i Norsk flerkultur. Et barn av en innvandrer (Norsk statsborger) kalles en 2. generasjons innvandrer, hva handler det om da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Nicket hans virker veldigt kjennt ut? Vet ikke hvordan det er der dere bor, men at alle kaller morra si hore og flytter ut når de er 16 høres ganske fjernt ut her. To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Kanskje denne tråden burde blitt slettet nå.Siden andre tråder som ikke handler om bil blir slettet så og si med en gang....... Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg