Gå til innhold

Her kommer enda en; "Min Golf 3 1.8 GL 1992 Modell" :)

Ranger emnet


Goliath

Anbefalte innlegg

Der tar du nok feil min gode mann....

 

Jeg sto parkert mellom portene til diagnose hallen, som egentlig ikke er noen parkeringsplass, men siden vi skulle ha møte i dag, parkerte jeg der fra ca 16.15 til 18.30.

 

Handicap parkeringen ligger til høyre for hovedinngangen når man kjører inn på området. Sådetså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest //TCCW

Finnes det flere golfer med chrome rundt baklyktene, samme farge og felger som var på Fjetland i dag ? :rolleyes: doh Prøvekjørte en 3'r gti, selgeren satt på i bilen og dro en funksjonshemma parking-vits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, samma kan det være......nøklene mine lå i pulten min i hele dag, og jeg har parkert samme plass de 8 siste årene, så jeg tror jeg vet kanskje litt bedre enn deg hvor min egen bil befant seg. Synes det er teit når folk parkerer på handycappen.....det skjer daglig hos oss. Men hvis det var min bil du så, så var det vel det...... damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest //TCCW

Hehe, er rimelig sikker. Kan være du sto der i 1min for å hente noe greier? Ikke vet jeg. Driter vel i sånt jeg, bare nevnte at jeg observerte bilen din. Så fin ut den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg jobber der, ville det være ganske tåpelig å hente bilen fra motsatt ende av bygget, for så å kjøre til hovedinngangen forgå inn og hente noe vil jeg tro.

 

Du har sett en annen bil, og jeg vet hvilken....

 

Du har sett en blå, ikke lilla som min, GTi 8v, med like mine baklykter ja.

Ei heller har den 9X16 bak, tror han kjører 17"...

Det er og angel-eyes og klare tåkelys på den. Det holder jeg meg unna.

 

Case closed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår