TOP GUN Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Noen som har montert Intercooler i fronten på en Golf TDI? Det er jo masser av plass der, og det MÅ jo bare bli bedre enn den lille originale cooleren som er stappa opp i hjulbuen... Passer IC fra Golf 1,8T tro...?:rolleyes: (Vurderer forøvrig å selge min 1,9 Tdi 115 HK PD motor dersom noen skulle være interessert....Gått 140000 og selges med hjerne og instrument, pris ca 35.000,-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by TOP GUN Passer IC fra Golf 1,8T tro...?:rolleyes: Ligger stappa opp i hjulbuen den også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Så en eldre herremann kjørte en Golf IV stasjonsvogn med tdi på Lørenskog her om dagen. Stor frontmontert IC, så bra ut gjorde det og. Tøff lyd var det i den og! Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 størrelsen på IC er lik(tror jeg da) på TDI, og GTI´n... ser i allefall lik ut.. Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-Espen Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Det er en kompis av meg det.. er ik lenge siden han fikk montert det stooor ic og større turbo.. litt i under kant av 200 hk sitter det i den går bra.. så det er bare og kaste inn større ic:D Han er forresten bare 24.. ikke akkurat noe eldre herremann da:roll: Siter vw golf III 94 vw Bora 99 vw golf III vr6 93 vw golf III GTI 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg