Aero Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Kom over denne bilen i Tallinn i sommer ... -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 javell?... og hva er så arrogant med den?.. Skjønner ikke helt hva som står der men om du mener at han har forhjulet forbi den kant-steinen så ville jeg selv ha parkert slik om jeg hadde en bil med litt lang rumpe som dekket ut på fortauet... Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 dønn rektig parkering, man skal bruke de luker og felt man finner, bedre det der, enn at han hadde parkert forran en annen bil. 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 og skiltet med all stans forbudt som gjelder hele plassen, med bortauingsskiltet under er satt opp bare for moro skyld? :) -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 javell?. men da gjelder jo dette begge bilene da.. Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 arghh .. så drit i det da :cool: hele poenget var at jeg syntes det var arrogant å dø fra bilen sin litt oppå fortauet rett under et skilt med all stans forbudt, og i tillegg omtrent ha kjørt på det når man parkerte .. det er mulig sånt er vanlig å gjøre ;) -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 vi skjønte hva du mente, men vi driter i det :) parkerer der det passer oss :D "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 ooooojjjj-. så humørsyke vi var i dag'a git... Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Flasher vi skjønte hva du mente, men vi driter i det :) parkerer der det passer oss :D På landet er det ikke Trafikksjefens etat... OG TAKK OG PRIS FOR DET :D :D GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Flasher parkerer der det passer oss :D just like my dadlol Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Veldig flott. For det skaper ikke irritasjon for normale sjåfører... x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Originally posted by Tape-R javell?... og hva er så arrogant med den?.. Skjønner ikke helt hva som står der men om du mener at han har forhjulet forbi den kant-steinen så ville jeg selv ha parkert slik om jeg hadde en bil med litt lang rumpe som dekket ut på fortauet... Hva gjør du med biler som parkerer "litt feil" utenfor deg? Løfter du dem ikke bort med kranen? Jeg håper du treffer en som deg selv engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg