Gå til innhold

Lancia Delta HF Integrale EVO (?)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen videoer med noen trimmede Lancia Delta HF Integrale ??

 

Gjerne EVO III utgaven.

 

Vil ha !

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Jævlig pene biler det der. Kunne egentlig tenkt meg en selv, men litt usikker på driftssikkerheten. Og interiøret er ikke akkurat pent i mine øyne. Og det er desverre der man vanligvis tilbringer mest tid.

 

driftsikkerheten er faktisk bedre enn hva folk skal ha det til! og interiøret er deilig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evoene er FETE!

 

Drift sikkerhet?. vel. hva skal jeg si. er forsåvidt som på alle andre biler til du begynner å trimme...

 

Interiøret synes jeg selv er jævli tragisk.... men det er vel kun på de her 8v osv.?... De virkelig dyre evoene har vel skinn og recaro interiør...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

Evoene er FETE!

 

Drift sikkerhet?. vel. hva skal jeg si. er forsåvidt som på alle andre biler til du begynner å trimme...

 

Interiøret synes jeg selv er jævli tragisk.... men det er vel kun på de her 8v osv.?... De virkelig dyre evoene har vel skinn og recaro interiør...

 

alle integralene har recaro stoler. interiøret er vel likt på alle modellene stort sett, untatt skinn osv som du nevnte! jeg har muligens en på vei til våren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by redrum

evo 3 er vel den med d store luft intaket på panseret og litt breiere skjermer? sjekka litt rundt d tidligere så d så

 

Som det ble skrevet tidligere er det ingenting som heter EVO3. Alle evo versjonene ( 1 og 2 ), har bredere skjermer og mer lufting på panseret. EVO3 er bare en uoffisiell betegnelse på EVO2 med katalysator, som var den siste av den typen delta som ble produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Integrale

 

driftsikkerheten er faktisk bedre enn hva folk skal ha det til! og interiøret er deilig :D

HAHAHA!!!! Ikke få meg til å le meg ihjæl.......en kompis av meg har en Integrale Evo 1 og den er ALLTID noe trøbbel med. Han er dritt lei hele bilen

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Integrale

 

javel da har han vært uheldig med kjøpet.. ikke le deg ihjæl da, det hadde jo vært synd..

Ikke til å stikke under en stol at Lancia Integrale ikke er akkurat plaget med drifts-sikkerhet og kvalitet. Hans bil er en Evo I mener jeg på og en av svært få i Norge,tannstangen er gåen (lekker som en sil),har hatt litt problemer med motoren,karosseriet har faktisk begynt å sprekke!!!!!!! A-stolpen og C-stolpen har begynt å sprekke akkurat i skjøten (holdt på å få sjokk når jeg så det) og ja bilen er IKKE rammeskjøtet eller ombygd. Men du verden,den går godt (cirka 300 hk og Gruppe N girkasse)

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår