R666 Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Skulle lukke vinduet på bilen min i dag, det hakket på oppover, men gikk fint nedover. Var da så lur at jeg hadde vinduet helt igjen, men når jeg skulle ha det opp igjen var det ikke respons.... Når jeg trykker ned nå, hører jeg vanlig lyd fra el motoren, men ikke noe skjer når jeg trykker opp igjen. Vinduet på andre siden fungerer helt vanlig.... Er det noe med motoren som har tatt kveld, eller er det bryteren som ikke er helt med??? Hva koster deler på el vindu??? Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Puff Skulle lukke vinduet på bilen min i dag, det hakket på oppover, men gikk fint nedover. Var da så lur at jeg hadde vinduet helt igjen, men når jeg skulle ha det opp igjen var det ikke respons.... Når jeg trykker ned nå, hører jeg vanlig lyd fra el motoren, men ikke noe skjer når jeg trykker opp igjen. Vinduet på andre siden fungerer helt vanlig.... Er det noe med motoren som har tatt kveld, eller er det bryteren som ikke er helt med??? Hva koster deler på el vindu??? Hadde akkurat samme problem på en peugeot 205 gti en gang.. Var slik at hadde du vinduet helt ned, gikk det ikke opp igjen. Løste problemet med litt god gammeldags knyttneve-vold og slo på rammen utenpå el.vindu-motoren, der den ligger inni døren, mens jeg prøvde å "heise" opp vinduet med knappen. Går ut ifra at det var dårlig kontakt ett eller annet sted, men det ordnet seg med en ny motor. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet Juli 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Ble litt lettere i dag du, var bryteren som ikke var helt god. Noen som har noe sånnt liggende?? Trenger det bryterpanelet på fører siden. kjører uten dørtrekk nå, så ser ganske teit ut... Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Koster bare drøye 1000 kr ny, bare å dra å kjøpe på Mazda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R666 Skrevet August 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 1000,-?????????? snillere mazdaforhandlere rundt deg da?? Her skulle mazda ha 2600,-!!!! kjøpte en på vrakhandler til 300,- :D Men nå har jeg da kommet inn på den ideèn å ta ut alt interiøret mens jeg er så godt i gang :) Siter GT - R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg