D-1 Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 hva hadde du sagt om denne sto i garasjen din en dag??he he.... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 nok et bilde Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 fint ja! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 oj faen, denna får jeg sikkert solgt for masse penger hadde jeg tenkt;););) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 mere info finner du på http://www.maxpower.co.uk/car/history_template.asp?idPage=11 Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Oj, får jeg bare med meg EN dame, hadde jeg tenkt ;) ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 det er jo ikke plass til så mange fler i den lille bilen din uansett da,så du er sikkert vant til det!!he he nei,nå er jeg stygg med deg! sikkert bare sjalu fordi jeg ikke får meg dame selv!!hi hi.. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by D-1 hva hadde du sagt om denne sto i garasjen din en dag??he he.... HVEM FAEN HAR TATT AUDI`N MIN!!!!!!!!! Det hadde jeg tenkt.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 he he. Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by D-1 det er jo ikke plass til så mange fler i den lille bilen din uansett da,så du er sikkert vant til det!!he he nei,nå er jeg stygg med deg! sikkert bare sjalu fordi jeg ikke får meg dame selv!!hi hi.. hihi, check out http://www.spraydate.no ;););) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 oioioi.kanskje det er håp for meg enda!!hi hi...skall si ifra vist jeg gjifter meg med en spray brud jeg!!:D Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by D-1 oioioi.kanskje det er håp for meg enda!!hi hi...skall si ifra vist jeg gjifter meg med en spray brud jeg!!:D haha, ja, lykke til;););) *smiler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Grei vogn Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Liten vinge på denne jo. Hadde jeg tenkt først. Så kanskje tatt en prøvetur. :D Og bedømmet etter folks uttrykk langs veien om jeg ville beholdt den eller skrapet den. :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Får jeg forsikra denne da?? Hadde jeg tenkt.. Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg