Bimmer Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Er det noen som har peiling på den inspection lampen med 4 grønne lys og ett gult og ett rødt lys,som tennes når man starter bilen men som så blir borte når man starter å kjøre? Har prøvd å lest om den i instruksjons boken men alt står på tysk så skjønner ikkje ein dritt! Hos meg har de 4 grønne lysene slukket og det er kun det gule og det røde som lyser. Er det da på tide med service og i såfall hvilken service??? Siter M3 speil tilhører bmw , ser eg det på biler som ikkje er Bmw river eg di av........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 oljeskift. etterhvert som de grønne lysene slukker nærmer det seg oljeskift, når de gule og røde begynner i tur og orden, må man få ut finger'n Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg