IPturbo Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 0-12700RPM Turteller med max, 30sek minne, totrinns shiftlight (liten LED på skiven, utgang for ekstern) Godt egnet for innbygning grunnet liten dybde. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lord Gryphon Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 mye skal du ha for den da? Siter Bx 16V (87') Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Jeg kjoeper for 500kr Foelger det med slange og eller ledninger? E post skrukork@hotmail.com Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 He he, tror ikke det. Er foresten usikker på om jeg skal selge like vel, har bestilt Defi turteller, skal sammenligne de to før jeg bestemmer meg, men enten Apex'i eller Defi blir solgt når jeg har bestemt meg. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Ok. det var veardt forsoket.. hehe.... hva ga du egentlig for den? Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Gav 1500,- ferdig til landet, men det var flaks, må nok regne med 2200,- vanlig vis. Regner med prisen er ca 3000,- fra forhandler i norge. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Ok.... det er brukbart dyrt med slike ting ja.... Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiboy Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hvor bestiller du DEFI? Bra priser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IPturbo Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Bruker mest Ebay, 15-20% billiggere fra japan om du har kontakter der. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg