Gå til innhold

Imorgen får jeg bilen min :)

Ranger emnet

lars-frr

Anbefalte innlegg

Yeah imorgen får jeg bilen min ;)

Det blir digg ...

89 mod golf , førstegang reg februar 1990

1 eier , moren til en venn av meg .

Den har gått 94 000 km , dokumentert med forsikrings papirer fra lle årene pluss div kviteringer . Har også service liggende men fant det ikke da jeg var der forrige gang .

Det er en 1.8 l Gl , vet ikke om det er injection eller forgasser , men det finner jeg ut av . Noen som kan vise et motor bilde som viser forskjellen ?

Den er fri for rust i kanaler og andre lumske steder :)

Bilen er i utrolig bra stand , gikk igjennom forrige eu med kum en 1 r feil så vidt jeg så på papiret . Det er nå ca 6 mnd siden .

Det som må fikses er deler av eksosanlegg ,da det er en sprekk i potta bak og det røret lengst fremme . Motoren går på litt for høyt turtall ca 1700 omdr. Skal bytte toppakningen tror jeg , hvis det er den da , da den svetter litt olje , ikke mye i det hele tatt , men vil ha den strøken. Lakken er ikke fin , det har vært et par rust flekker på dører og andre steder som er blitt pusset bort men ikke lakkert . Gjør ikke så mye da bilen skal lakkest om i vinter . Det som skal gjørest i første omgang er senk , felger , ny grill og litt småstasj . Må få på 80 mm senk og et par 15 " bbs felger . Anlegg skal også inn , noen som vet hvordan det er å drive 4 høytalere med cd spillern + 2 høytalere fra forsterken og en subb . Vil dette funke greit ved høye pådrag. ?

Bilder kommer , ga 20 000 laken for vidunderet :)

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Vet ikke om jeg lukter en anelse ironi der , men 20 laken for en teknisk strøken golf er ikke så dyrt syntes nå jeg ;) Mange som forlanger 30-40000 for golfer isamme stand .

20.000 kroner var fin pris det ;)

men du skrev 20.000 laken i sted, det blir jo masse penger, laken er jo sleng for 1000 kroner, 20.000 x 1000 = :eek:

var ment som en spøk, men den tok liksom ikke helt av ;)

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med ny bil.

eg er ikkje noko annlegg ekspert men det med å drive 4 høytatalara fra bare cd-spillaren er ikkje bare bare. dei må ikkje vera forstore(watt). monterer du høytatalara med stor magnet så vil cd-spelaren bli varm og den kan kutta strømmen eller det blinker i displayet. når du kobler til forsterker med phono-kabler så virker det ikkje inn på cd-spelaren.

og husk ikkje forliten mm2 til forsterker eller cd-spiller. eg har 4mm2 til min cd-spiller og det holder ganske bra.

og ikkje forliten kabel til forsterker og til høyttalara

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Ok ,kanskje jeg bare kjører to høytalere fra cd spillern da . Lar forsterkern drive frontsettet og cd spillern 6x9

Tror jeg ville gjort det omvendt. Frontsettet på spilleren, og en liten forsterker på 6x9, og en litt større til sub'en. Hva effekt er de forskjellige elementene?

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Ps VET DET ER FEIL FORUM ANG BILSTEREO)

Har ikke kjøpt høytalerne enda , men har en polk 12 " og en DLs 4x50 watt forsterker.Skal komme en Dynabel monoblokk med tiden , men til den tid så får detta duge. Vet ikke helt hva jeg skal gå for på høytaler fronten. Tenkte meg noen 6x5 i forntdørene hvis det er det det heter (mange det `r :) ) Men usikker på merket og watt . Noe du kan annbefale ?

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider