slayer Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Heisann Er det noen sider på nettet hvor man finner listepriser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Dette lurer jeg også på... har en golf II 89, 1.8Gl som jeg lurer på hva er verdt. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 http://www.listepris.as men man må betale for det.. tror det også er noe på dinside.no.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Jepp Dinside.no har en kalkulator som benytter priser fra reelle annonser og beregner pris i forhold til km stand.. DinSides Bruktbilspriskalkulator Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Sitat Originally posted by zoom http://www.listepris.as men man må betale for det.. tror det også er noe på dinside.no.. Kikka litt på den sida igår, men jeg får ikke til sendet noen listepris til mobilen....melding sendt til mobil står det men jeg har ikke fått noe enda.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Sitat Originally posted by Jafo Jepp Dinside.no har en kalkulator som benytter priser fra reelle annonser og beregner pris i forhold til km stand.. DinSides Bruktbilspriskalkulator Har brukt denne før også men den bilen jeg skal finne ut pris på finner dem ikke, det er en 406 SVDT 2.0HDi 99modell, er ikke så mange av 99 modeller med HDi motor..Jeg får vel kanskje ringe inn til Peugeot å høre, lettest og billigst det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Sitat Originally posted by Jafo Jepp Dinside.no har en kalkulator som benytter priser fra reelle annonser og beregner pris i forhold til km stand.. DinSides Bruktbilspriskalkulator Reelle og reelle....:rolleyes: bilen min var beregnet til 101000... haha..dummeste jeg har sett! ikke sats på den kalkulatoren ihvertfall... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Reelle annonser ;) at det er mange optimister er en annen sak :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Din bil er verdt 1.000 kroner. den var litt dryg synes jeg..... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 Liste pris er jo ikke en pris du går ut fra når du skal selge bilen, da går man jo ut fra markedsverdien som er som oftes en god del mere. Er mange som får litt bakover sveis når dem får liste prisen på bilen sin..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TPaulsen Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Bilen min fikk en verdi på 1300,- hos Dinside.no... mest talentløse greia jeg noensinne har vært borti. Jeg har en VW Golf VR6 1992. ikke til og tro at noen kan komme og si at bilen min er verd 1300... hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Stikke heller til et verksted og få takstert bilen... Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 TPaulsen skrev: Bilen min fikk en verdi på 1300,- hos Dinside.no... mest talentløse greia jeg noensinne har vært borti. Jeg har en VW Golf VR6 1992. ikke til og tro at noen kan komme og si at bilen min er verd 1300... hahaha Som tidligere nevnt, tar dinside sin kalkulator utgangspunkt i virkelige annonser, hvor mange '92 Golf VR6 er til salgs for øyeblikket? eller hvor mange VR6 uansett årsmodell??... En 17 år gammel Golf (selv med stor motor) har i de flestes øyne lav verdi (for annet enn de som vil ha noe naboen ikke har). Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg