Gå til innhold

S: 86/87 Bluebird 1.8 SR turbo

Ranger emnet

springbrett

Anbefalte innlegg

noe som må gjøres med bilen??

viss du hadde gidda å skrive litt om den så kanskje jeg er int.. eu ok å sånne ting....

hadde jo vært fett med en turbo bil da!!!

går den godt?

rust?

98 Skoda Felicia 1,3 stv

x 83-BMW 520i

x 83 VW GOLF GTI

x 83 Ford Granada 2.8l ghia (STJELT)

x 85 Toyota Corolla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Blix1

noe som må gjøres med bilen??

viss du hadde gidda å skrive litt om den så kanskje jeg er int.. eu ok å sånne ting....

hadde jo vært fett med en turbo bil da!!!

går den godt?

rust?

Det som må gjøres med bilen er å få den eu godkjent og betale årsavgiften. Det er litt rust på bilen, men jeg tror det er lite i forhold andre bluebirder. Bilen går veldig godt og det skal vell ikke så mye til før den går bedre.

Her kan man bygge et skikkelig turbo prosjekt uten at det koster skjorta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser den 'mangler bakre potte' på autodb... jeg har et splitter nytt 'bakre del' av eksos til bluebird liggende hvis noen vil handle :cool:

Har du bilder av støtdempertårnene bak? vedder 50,- på at det er der det er rust.

vært gjort noe "fusk"trimming på den?

må si det er en meget god pris om det er lite rust på den da turbobluebirder ligger på 20k+ :eek:

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hawkon

ser den 'mangler bakre potte' på autodb... jeg har et splitter nytt 'bakre del' av eksos til bluebird liggende hvis noen vil handle :cool:

Har du bilder av støtdempertårnene bak? vedder 50,- på at det er der det er rust.

vært gjort noe "fusk"trimming på den?

må si det er en meget god pris om det er lite rust på den da turbobluebirder ligger på 20k+ :eek:

Tar ikke i mot veddmålet, siden jeg ikke har sjekket. Men skal ta å sjekke. Motor er helt orginal, det er har den vært siden ny. Det eneste er at det er blitt montert på en dump ventil den siste måneden.

EDIT: Var ute å sjekka dempertårnene. Var ikke så gale, Selvfølgelig var det litt rust der, men ingen hull eller gjennomgående rust. Var rusta litt i sveisekanten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by springbrett

Det var nå ufattelig lite da. Men har etpar som er interessert. Så jeg tror den går for 9k, og den går i allefall ikke for 4k.

effekt på noe slikt orginalt da ? 130 ?

har du den til 17 aug så kan jeg ta kontakt... send meg gjerne en pm hva som gjør at den ikke går igjennom eu kontroll etc....

mvh

erling

edit : såg det sto 140hp på autodb;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider