G40Turbo Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme takk for tipset...men hvorfor selger du disse delene?? og jeg trenger vel egentlig ikke disse delene uten selve g40-motoren..hehe.. men jeg kan si ifra hvis noe skulle bli interessant..ok? du er vel ikke keen på å hjelpe meg med å finne en bra g40-motor for mitt prosjekt da(hvis du kan forstå tysk tenker jeg på)for det kan ikke jeg;) vi snakkes, og treffes forhåpentligvis på et eller annet treff til neste år...da bilen mest sannsynlig hvertfall er ferig utvendig... mvh Mads Christensen mads Fordi jeg kjører m turbo, hvis jeg kommer over en motor så skal jeg gi beskjed. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by G40Turbo Fordi jeg kjører m turbo, hvis jeg kommer over en motor så skal jeg gi beskjed. stemmer det..hadde helt glemt det! hvor mange HK er det i bilen din nå egentlig? ja, takk...bare å si ifra hvis du ser noen motorer(vet du forresten om det finnes andre motorer med litt futt i, som passer til min bil..uten for mange inngrep?..hva er den største motoren man kan få pressa inn under panseret) mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme stemmer det..hadde helt glemt det! hvor mange HK er det i bilen din nå egentlig? ja, takk...bare å si ifra hvis du ser noen motorer(vet du forresten om det finnes andre motorer med litt futt i, som passer til min bil..uten for mange inngrep?..hva er den største motoren man kan få pressa inn under panseret) mvh Mads Ja det finnes andre motorer m koster mye penger. Hvor mye hk jeg har nå 115++ Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Motor fra Polo 16v 100 hk passer, 120/125 hk GTI motor passer, 75 hk 1,6l 8V passer Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Polo Classic Motor fra Polo 16v 100 hk passer, 120/125 hk GTI motor passer, 75 hk 1,6l 8V passer takk for svar...men hvor mye koster disse sånn ca. og er de vanskelige å få fatt i? takk igjen mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg