LupoB0Y Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 tipper du må på 50-55 innpress, og det er sjelden på ettermarkeds-felger. Vær obs på at du får bare adapter som gjør at 5x100 og 5x130, og de koster rundt 4000kr for et sett til alle hjulene. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Er vell omtrent bare enkelte Porsche modeller som har felger med så høyt innpress at en kan bruke adaptere på de og alikevell ha "normalt" innpress. De mest vanlige Porsche felgene å bruke sammen med adaptere er Gullideckel og Design 90/C2 som begge har innpress på 60 tallet. 25 mm adapter får en for 3000 kroner settet her til lands og sikkert billigere fra utlandet. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Hvor får man disse adapterene fra om jeg tør spørre??! er det et firma i Norge som leverer disse? takk for svar Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Powerzone leverer adaptere til den prisen, regner med det er HR som er den største produsenten av slike adaptere. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Baldrick Powerzone leverer adaptere til den prisen, regner med det er HR som er den største produsenten av slike adaptere. takk for hjelpen mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 hei igjen.. Jeg har forsket litt rundt på de felgene jeg har siklet på, og da fant jeg ut at de faktisk fantes i med alle offset, og med alle boltesirkler, så da vil det nok ikke bli noen særlige problemer angående disse adapterene vi har snakket om.. det jeg nå lurer litt på er hvilket offset/innpress jeg burde kjøre med for at det skal se mest mulig bra ut?!..felgene er 7x16" og skal vel som kid-a anbefalte ha 195/40-16 dekk! noen forslag om hva som vil se best ut? takker for alle svar som gis... mvh Mads Christensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 BUMP.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Her kan du kjøpe noen ting til ditt G40 projekt??? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=9330 Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by G40Turbo Her kan du kjøpe noen ting til ditt G40 projekt??? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=9330 takk for tipset...men hvorfor selger du disse delene?? og jeg trenger vel egentlig ikke disse delene uten selve g40-motoren..hehe.. men jeg kan si ifra hvis noe skulle bli interessant..ok? du er vel ikke keen på å hjelpe meg med å finne en bra g40-motor for mitt prosjekt da(hvis du kan forstå tysk tenker jeg på)for det kan ikke jeg;) vi snakkes, og treffes forhåpentligvis på et eller annet treff til neste år...da bilen mest sannsynlig hvertfall er ferig utvendig... mvh Mads Christensen mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme noen forslag om hva som vil se best ut? Kommer mye an på felgdesignet og evt valsing. Det viktigste for utseendet er at dekkets ytterkant kommer så nær skjermkanten som mulig. Hvis felga ikke har kant som varierer i bredde med forskjellig innpress, kan du jo kjøpe største innpress (høyeste ET-tall) og bare fylle ut med spacere i etterkant. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Kid-A Kommer mye an på felgdesignet og evt valsing. Det viktigste for utseendet er at dekkets ytterkant kommer så nær skjermkanten som mulig. Hvis felga ikke har kant som varierer i bredde med forskjellig innpress, kan du jo kjøpe største innpress (høyeste ET-tall) og bare fylle ut med spacere i etterkant. takk for det tipset Kid-A! men er det bra å kjøpe det største inpresset for så å fylle på med spacere...istede for bare å gå får et perfekt inpress?!?!eller fins ikke dette...? takk mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 ET 20 passer ikke bak har jeg fått erfare ihvertfall..... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 ok...takker for opplysningen Frode! hva er beste ET hvis jeg skal kjøre med 7x16 og 195/40-16? takk igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Jeg kjører med tilsvarende ET 30 foran Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 ok, takk! gleder meg til å få på nye felger og dekk etterhvert som bilen blir ferdig.. det kommer til å gjøre susen:D mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg