Elanzer Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 nokk eit problem... viss f.eks en som har en 323 aldri ser innom 626 forumet osv... ta vw forumet f.eks der går jo alt overhverandre liksom... skikkeleg fint miljø... :) hadde det vært likt her hadde det vært digg :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 er litt dumt å skrive her og ikke gjøre det selv, men det er jo evt bare å starte en ny post i hovedforumsiden til mazda da... så fortsetter vi bare diskusjonen der... Siter - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 meen... da fortsetter vi bare diskusjonen her da :) http://www.bilforumet.no/topic/62462-mazda-klubb-i-norge/?do=findComment&comment=632027 Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 ifos halveis interissert i noe slik. Egentlig så vil jeg egentlig bare ha en klubb for sportsbilene til mazda.. men da blir man fort veldig få.. Det som jeg ser som en mål for en klubb for min del er klubb rabatter å slike ting. Kompentansen på værtfall min bil er veldig stor på nettet allerede så jeg føler ingen behov for mer på den siden.. Men begynner å kjenne denne bilen min litt nå da.. så noe peil har vel jeg og fått sombrero Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 så langt har jeg tellt 12 interesserte...... :) og så langt bekrefter det det frank ove og jeg har diskutert på telefon.. tror vi må flytte denna tråden ut i mazda hovedforum, så alle mazdaeiere kan se den... frank, kan du få flytta denne tråden ut til mazda hovedforum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 så langt har jeg tellt 12 interesserte...... :) og så langt bekrefter det det frank ove og jeg har diskutert på telefon.. tror vi må flytte denna tråden ut i mazda hovedforum, så alle mazdaeiere kan se den... frank, kan du få flytta denne tråden ut til mazda hovedforum? Det er allerede blitt lagt ut en link i Mazda-forumet, som foreslått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 konge! :) takker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hapzen Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 edit: fant forumet deres ;) Siter mvh Helene Har hatt mange biler, men nedgradert til buss-passasjer for øyeblikket! http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg