zckumling Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Scirocco-deler ønskes kjøpt da jeg har begynt på et roccoprosjekt. 1990 Scirocco GT2 bilen er bl.a frontskadet så jeg trenger: *Panser *Øvre frontplate *Hvite sideblinkere *Hvite blinklys foran *Høyre baklykt (eller et sett baklykter som ikke har orange blink) *Senkesett noen som har? kast deg over tastaturet og send meg pm eller svar her i tråden. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 det er mulig å skifte til corrado front på scirocco. rieger har det meiner eg. med dei andre tinga kan du sikkert høre med hotshop as, dei har masse vw deler. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg