Granada Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Har sett mange andre har fortalt om Granada prosjektene sine her så da er det vel på tide at jeg sier noen få ord om mitt også. Bilen min er værtfall en Granada 2.8 Injection fra 81(modellår 82). Jeg er så mye som 12. eier på bilen så det er ikke umulig at noen andre på forumet har eid denne bilen før. Bilen har gått 500.000 så det er en del rust arbeid som må gjøres før de morsomme tingene kan begynne. Jeg har ikke planer om trimming med det første. Planen var egentlig å lage en ganske strøken og pen 2.8 Injection som er ganske original. Men veien er vel forholdsvis lang og detalj-deler er "umulig" å få tak i. Sånn som klistremerke på bakluken som det står "Granada 2.8 Injection" på. Hvis noen har ett ekstra så send en PM. Når bilen var ny gikk den som demonstrasjonsbil i Drammen i ett halvt år før en fyr fra Sandefjord kjøpte den. Bilen har holdt seg til eiere i samme distrikt etter det også. Jeg har også komplett RS-styling og laksetrapp som muligens blir montert etter lakkering. Det var vel det. For legge til noen bilder værtfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Hva driver du å fikser på for tiden da? Lysa? :p Slutt å hør på naboen som mener dere har for langt gras, og fiks bilen ;) Hvor er det rusta? Er det hull? Lykke til videre :) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Er ett par hull men det fikser jeg ;) Lysa mine er køddne fortiden ja.. Får se på det snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 feit sladde slede;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Det er sant.. Men skulle hatt spærra bakaksel.. Er ikke du kameraten til Volvo-Lars? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Granada Det er sant.. Men skulle hatt spærra bakaksel.. Er ikke du kameraten til Volvo-Lars? jupp, det stemmer det vettu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Jeg er like glad i dere begge to...hehehe...;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Åssen gåre med Grand-Lada`n a? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Njei.. Står vel veldig stille egentlig. Er pengemangel som ødelegger. For de få som følger med her så kan jeg legge til at jeg nå har fiksa lysa mine :) Var noen sikringer som hadde irra litt bare. Tja.. Er vel ikke noe særlig mere å skrive før jeg får gjort noe og for å få gjort noe trenger jeg penger. Så hvis noen har lyst at jeg skal skrive masse så får dere gi litt penger ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Kan gi 5 kr.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Tror ikke det hjelper så mye men. Men nå har værtfall litt stipend kommet og jeg har penger fra før. Så forhåpentligvis får jeg fjerna rusten og lakkert om ikke lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 for det første drit i klistermerkene/dekaler (elns du skjønner hva jeg mener) på bagasjeromluka og fjern den støgge gummilefsa :D hulla kan du jo sveisee ijen siden du skal lakkere uanz :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Haien for det første drit i klistermerkene/dekaler (elns du skjønner hva jeg mener) på bagasjeromluka og fjern den støgge gummilefsa :D hulla kan du jo sveisee ijen siden du skal lakkere uanz :P Jeg har da ingen dekaler bakpå bilen? Var ett Dimmu Borgir-klistremerke der når jeg kjøpte den, men tok det av. Jeg synes "gummilefsa" er tøff jeg. Har også Ford Motorsport- spoiler ligganes hvis jeg blir lei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 nei men det virka jo som om du prøvde å skaffe deg et ;) personli mening men jeg synes en clean look på bagasjeromluka er søtest :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Haien nei men det virka jo som om du prøvde å skaffe deg et ;) personli mening men jeg synes en clean look på bagasjeromluka er søtest :D Åja.. Hadde glemt at jeg skrev at jeg ville ha det klistremerket. Men tror ikke jeg får tak i det heller. Får bare håpe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg