Gå til innhold

Granada-prosjekt

Granada

Anbefalte innlegg

Har sett mange andre har fortalt om Granada prosjektene sine her så da er det vel på tide at jeg sier noen få ord om mitt også.

Bilen min er værtfall en Granada 2.8 Injection fra 81(modellår 82). Jeg er så mye som 12. eier på bilen så det er ikke umulig at noen andre på forumet har eid denne bilen før.

Bilen har gått 500.000 så det er en del rust arbeid som må gjøres før de morsomme tingene kan begynne. Jeg har ikke planer om trimming med det første. Planen var egentlig å lage en ganske strøken og pen 2.8 Injection som er ganske original. Men veien er vel forholdsvis lang og detalj-deler er "umulig" å få tak i. Sånn som klistremerke på bakluken som det står "Granada 2.8 Injection" på. Hvis noen har ett ekstra så send en PM.

Når bilen var ny gikk den som demonstrasjonsbil i Drammen i ett halvt år før en fyr fra Sandefjord kjøpte den. Bilen har holdt seg til eiere i samme distrikt etter det også.

Jeg har også komplett RS-styling og laksetrapp som muligens blir montert etter lakkering.

Det var vel det. For legge til noen bilder værtfall!

000-009.jpg

000-007.jpg

000-006.jpg

000-004.jpg

000-008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Njei.. Står vel veldig stille egentlig. Er pengemangel som ødelegger. For de få som følger med her så kan jeg legge til at jeg nå har fiksa lysa mine :) Var noen sikringer som hadde irra litt bare.

Tja.. Er vel ikke noe særlig mere å skrive før jeg får gjort noe og for å få gjort noe trenger jeg penger. Så hvis noen har lyst at jeg skal skrive masse så får dere gi litt penger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Haien

for det første drit i klistermerkene/dekaler (elns du skjønner hva jeg mener) på bagasjeromluka og fjern den støgge gummilefsa :D hulla kan du jo sveisee ijen siden du skal lakkere uanz :P

Jeg har da ingen dekaler bakpå bilen? Var ett Dimmu Borgir-klistremerke der når jeg kjøpte den, men tok det av.

Jeg synes "gummilefsa" er tøff jeg. Har også Ford Motorsport- spoiler ligganes hvis jeg blir lei.

000-001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider