drein Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 historie; jeg fant ut at jeg ville ha en hund til. Ble enig med oppdretter om å få søsteren til den jeg allerede har, på fòr-avtale. Gledet meg masse, helt til de dårlige nyhetene kom. Ei som kjøpte hund samtidig som meg hadde plassert valpen hos venner, mens hun var på ferie. Hunden døde. Full politietterforskning. De sier hunden var alene i bilen, tenningen var slått av, men på denne bilen funker de automatiske vinduene allikevel... Så hunden hadde stukket hode ut av vinduet og kommet borti knappen. Vinduet gikk opp, og hunden knakk nakken :( Hun var så lei seg at hun fikk den valpen som egentlig skulle settes bort på fòr. Noen som vet hva slags bil det kan ha vært? trodde at når tenninga først var av, nøkklen ute, så ville slikt vært umulig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by drein historie; jeg fant ut at jeg ville ha en hund til. Ble enig med oppdretter om å få søsteren til den jeg allerede har, på fòr-avtale. Gledet meg masse, helt til de dårlige nyhetene kom. Ei som kjøpte hund samtidig som meg hadde plassert valpen hos venner, mens hun var på ferie. Hunden døde. Full politietterforskning. De sier hunden var alene i bilen, tenningen var slått av, men på denne bilen funker de automatiske vinduene allikevel... Så hunden hadde stukket hode ut av vinduet og kommet borti knappen. Vinduet gikk opp, og hunden knakk nakken :( Hun var så lei seg at hun fikk den valpen som egentlig skulle settes bort på fòr. Noen som vet hva slags bil det kan ha vært? trodde at når tenninga først var av, nøkklen ute, så ville slikt vært umulig.. Politiet har ikke bedre å gjøre om dagene nei.. litt overkill med dem, men... det var en tragisk hendelse.. Vet ikke hvilken bil det kan ha vært, har aldri vært borti noe sånt.. Kondolerer med hunden da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 ble vel politietterforskning fordi fyren hadde gravd ned hunden før eieren kom hjem. Oppdretter lurte da på om det var noen som hadde stjålet hunden, og brukte dette som unnskyldning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 på mesteparten av biler med el vindu går det vel an å ta opp vinduet en stund etter tenningen er av.. går iallefall på Audi og VW Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 har aldri vært borti at det går an å bruke el-vinduer etter at tenningen er slått av.. Dette er det ihvertfall ikke på nissan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 På Opel (iallefall noen) går det an hvis vinduene er nede, men ikke hvis de er helt oppe, og kun en viss tid. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 derfor jeg skal ha større bil, stasjonsvogn, så hunden kan sitte i bur.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 På Golf Mk3 så kan du betjene de elektriske vinduene i noen minutter etter at tenning er slått av, men det er alt. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Er ikke det bare å teste bilen som hunden døde i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erbe Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hund i bil stinker... Siter http://300zx.kwn.no/300ZX.mpg (Høyreklikk, lagre som) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by erbe Hund i bil stinker... Det hadde mye med saken å gjøre. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 hater hunder i generelt. å ha hund i bil er det jeg vet verst. og.,, hvorfor er hunder så dumme?... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 På e36 går det også an, med visse begrensninger Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 hunden skal ligge bagsjerommet.... kjøp heller en katt. men på min audi så ved en hvis motstand så går vinduene opp igjen. hvis f.eks du klemmer hånda i vindusprekken. skulle vært standard på alle biler Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 katter er fete dyr. hunder bare stinker og uler og er plagsomme. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg