spiffo Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 fy faen jeg hadde klikka.. så sinnsykt kjipt. tror jeg hadde finni og nesten drept han fyren:) han hadde ikke hatt mange bein i kroppen igjen hvertfall håper det ordner seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 swidish vr6 Er det noe nytt i saken? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 folk spør om noe her Swidish hehe Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Er ikke noe særlig nytt ennå, IF har brukt godt med tid, men det var endelig en takst mann og så på bilen min om torsdagen, så skulle han snoke litt rundt etter hva alt koster og hva bilen er verdt ( i følge IF ) så skal jeg snakke med han i morra, men det kan se ut som jeg må ut på jakt etter ny bil... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Synd det er slike folk i denne bransjen, de ødlegger alt for oss som prøver å være seriøse.... Håper alt ordner seg for deg.......men du må vel ha fått noe papirer med navn...org.nr til firma ol.?? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Eye Candy men du må vel ha fått noe papirer med navn...org.nr til firma ol.?? Har de greiene der ja, men det hjelper lite når han som eide og dreiv firma aleine bestemte seg for å stikke av med hele dritten... Og i dag skal jeg rense bilen for anlegg og litt småteri, så blir det IF sitt vrak... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by swidish vr6 Har de greiene der ja, men det hjelper lite når han som eide og dreiv firma aleine bestemte seg for å stikke av med hele dritten... Og i dag skal jeg rense bilen for anlegg og litt småteri, så blir det IF sitt vrak... Ja, bare å plukke av mest mulig før de får bilen. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Darkstar Ja, bare å plukke av mest mulig før de får bilen. Klart, alt som kan brukes på neste bil må jeg få rivd med meg... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by swidish vr6 Har de greiene der ja, men det hjelper lite når han som eide og dreiv firma aleine bestemte seg for å stikke av med hele dritten... Og i dag skal jeg rense bilen for anlegg og litt småteri, så blir det IF sitt vrak... Hvis han fortsatt driver firma sender han inn m.v.a papirer ring skatte kontoret og finn adressen Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 En på VACN-forumet sakset ett utklipp fra avisen om at VS&T har opphørssalg i dag... Kan være verdt turen?! Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by ClusterOne En på VACN-forumet sakset ett utklipp fra avisen om at VS&T har opphørssalg i dag... Kan være verdt turen?! Da er kjeltringen hvertfall meget dum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by JuIius Da er kjeltringen hvertfall meget dum Det kan du skrive under på......Nå har du mulighet til å ta han, evt. ta m deg polititet ned ditt...... Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 gi oss status repport ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Kjipe greier dette.. Fant du noe på det opphørs salget ? Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 var ikke noe der, har gått gjennom alle sakene før. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg