Gå til innhold

Accorden min er stjålet

Ranger emnet


Øyvind Ryeng

Anbefalte innlegg

Bilen ble funnet 300 meter inn i Marsveien, rett forbi Tromsdalen videregående. Har ingen aning om hvem som tok den. Bilen hadde som sagt ingen skader, og det er antakeligvis brukt nøkkel for å starte den. Inatt skal jeg sove i bilen med rifla til pappa, og straks Gjensidige åpner skal jeg tegne tyveriforsikring. Muligens alarm fra Bilstereospesialisten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra bilen ble funnet da..

 

Men det er en ting jeg ikke skjønner.. Hva er det med deg å den bilen? :D Er det ikke en hvit accord med knappe 140hk å stålfelger det er snakk om?

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Men det er en ting jeg ikke skjønner.. Hva er det med deg å den bilen? :D Er det ikke en hvit accord med knappe 140hk å stålfelger det er snakk om?

Det er en hvit Accord med 122 hester og rustne stålhjul, ja. Det er min første bil, og av grunner ikke engang jeg kan forklare er jeg svært glad i den. Dessuten er den mitt verktøy for å bevise for verden at det faktisk er litt potensiale i tredje generasjons Accord, mht. utseende og performance!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Det er en hvit Accord med 122 hester og rustne stålhjul, ja. Det er min første bil, og av grunner ikke engang jeg kan forklare er jeg svært glad i den. Dessuten er den mitt verktøy for å bevise for verden at det faktisk er litt potensiale i tredje generasjons Accord, mht. utseende og performance!

 

:D:D

 

Bra du fant bilen da! :)

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hvorfor du liker den bilen så godt.

 

Jeg kjørte en slik i 6timer inatt og bilen er helt himmelsk å kjøre. Dette var en 2.0liter og det drar godt for det meste på veien det.

 

Denna hadde servo (grisedeiliglett) og el.vinduer over hele. Bilen er senka 35mm med 17" felger (mange eiker) som ser nydelig ut. Men nå kommer det som overraska meg, den subba ikke med 3 godt voksne i baksete og to godt voksne foran. Eneste som er gjort er senkefjærer. Men må selvfølgelig ta det rolig over fartsdumper.

 

Kos deg videre med bilen, og hvis noen andre har lyst på en har jeg en kompis som selger denna for 15tusen. PM meg.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Accord CA5 er et mirakel på hjul. Jeg elsker iallefall min.

 

Var forresten på BilXtra på Langnes og kjøpte en slem liten bryter. Koblet den opp godt gjemt, og det gikk med 4 meter ledning. Killswitch er fint å ha, men det er et helvete å nå tak i den når jeg skal immobilize bilen. Skal hente et par brytere til imorgen som jeg skal bruke til å bryte diverse andre viktige kretser. De nye bryterene monteres selvfølgelig på forskjellige plasser. Med tid og stunder kommer også alarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår