ThoTor Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Kjører en Galant 95-modell og har et problem med at jeg ikke får girt ned fra 3. til 2. ved nedbremsing for å svinge inn. Det går kun når bilen har en hastighet på ca 10km/t og 800omdreininger, noe som medfører stor irritasjon fra de som kommer bak.. Å gire opp fra 1. til 2. går imidlertid helt greit, uavhengig av fart og turtall. Noen som har forslag til hva dette kan være? Greit å få et hint hvis det evnt er noe man kan fikse selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Prøvd å mellomgasse når du girer ned? For å få opp turtallet dit det vil ligge på 2.gir. Høres ut som synkroniseringsringen på 2.giret ditt. Jeg sliter med det samme. Bare at min skraper gjerne fra 1.gir også. Skal gi rapport så fort jeg har fått skiftet min. Driver og demonterer (i disse dager) nå. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoTor Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Ja har prøvd det meste for å få det til, alt fra gass og kløtsjing til rå kraft, ingenting nytter.. Venter på svar med hva som skjer med din men ser for meg utgifter til en ny clutch.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg