Torfinn Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Et kjent problem på eldre polo'er er at man ikke klarer å ta inn kald luft fra klima annlegget. Har en Polo 3 -94 (uten AC). Det som plager meg er at nå på disse sommerstider må jeg kjøre med vinduet oppe konstant eller så blir det drepens varmt i bilen... Probelet er altså det; selv om jeg skrur på full "kulde" på termostaten (til blå), er det uansett varm luft som kommer ut av anlegget. Takker for hjelp! Torfinn Siter ---||--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Er bare slik varmeapparatet er, har hatt det på alle mine poloer og. og det begynner å bli noen etterhvert Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Ja det er triste greier.... hehe men er det noe som kan gjøres? Flytte på intak eller lignende? Torfinn Siter ---||--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 kan jo åpne de to på sidene - under originalhøytalerne.. der kommer det kald luft ut, når du er i fart - vel og merke :p Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by eek kan jo åpne de to på sidene - under originalhøytalerne.. der kommer det kald luft ut, når du er i fart - vel og merke :p joda gjør jo det.. Men selv om de er oppe så vil det allikevel "sive" varm luft ut av de som hører til anlegget... Syns bare det blir så varmt på desh bordet og rund bryter panelet. Ikke det at noe har tatt skade til nå, men tengte kanksje noen hadde irretert seg såpass mye at de hadde funne en løsning.. ;) Torfinn Siter ---||--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Det virker som om varmeapparat "krana" deres lekker- den stenger ikke for varmt vann som vill inn i v.app. registeret. Derfor vil registeret hele tiden være varmt og varme opp lufta som blir sugd inn i bilen. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg