knufla Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Trenger grenrør til en Polo GT 1988 modell. Noen som har et liggende, eller som vet hvor det kan skaffes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jodd Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Hepps. Re:style i Søgne selger i alle fall Supersprint.. Og Supersprint har grenrør til denne bilen.. De har mye eksos der.. Ring Ole på 41448000 eller send han epost på extreme@ides.no.. Siter -- Opel Turbo Power Astra F styling selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Juli 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2004 en kompiss av meg har grenrør ifra supersprint. Kanskje han skal selge siden han skal bygge om til turbo:D Grenrøret kosta faktisk 4000kr når han kjøpte det for et år siden.. (gærning) :) Kan høre med han .. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knufla Skrevet Juli 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2004 Problemet er at supersprint har sluttet å produsere grenrør til Polo Gt. Derfor lurte jeg på om noen hadde noe ligende som jeg kunne kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet August 1, 2004 Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 http://www.sorg-motorsport.de har alt du ttrenger og mere til! men grenrør er vel grenrør, og passer på alle motorene.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg