pahf Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Under de gamle fangerene på golf 2 er det et "gitter" som skal stå. Beklageligvis er ikke denne på min golf. Hvis noen har dette liggende kan de kontakte meg på fosslun@online.no Det hadde vært knall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Har det. Står i garasjen tror jeg, men mailen er ute på tur nå, så da legger jeg igjen en melding her. kan noe slik være verd noe, tror det er den delen du er ute etter jeg har Skal se og eventuelt ta bilde morgens....' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 30 spenn på hoggærn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 fikk tak i noe netting som jeg skal ha under, for å se hvordan det blir seende ut, men hvis d ikke blir no pent så er jeg fortsatt intressert. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 og nå vet jeg at jeg har, står i plast hjørnet med noen griller, og en lyktespoiler..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg