jettamaster Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 har no hatt ein periode med ein god ulelyd i bilen no. har hatt den lyden før og da var det eit hjullager bak som var gåen. har no fått den tilbake og idag skifta eg begge bak og for 2 månader sida skifta eg høgre framme. bilen har ca kjørt 200km etter den blei skifta framme. lyden er der enda. merker det godt ved 80km/t og svinging til høgre på rette sletter er den der ved 80 km/t til 90 og når eg svinger til venster så er lyden heilt vekke! kva er galt? etter eg fekk bilen på veien igjen så har rattet begynnt å rista ein smule, spesielt ved 80 - 100 km/t. eg har ikkje gjort noko med framstillinga i den siste tida og bilen har det meste stått i ro i garasjen dei 3 siste månadana. og kva er galt her da? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Dårlig hjullager? Kast i bremseskive? Ubalanserte dekk? Felg skrudd skjevt på? Bulk i dekk/felg? Kast i stikkaksling? Kan være så mangt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 samma som westside sier. ta å avbalanser dekka. Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Originally posted by westside Dårlig hjullager? Kast i bremseskive? Ubalanserte dekk? Felg skrudd skjevt på? Bulk i dekk/felg? Kast i stikkaksling? Kan være så mangt... dekka framme har ikkje vert av bilen på lenge bulk i dekk/felg er det ikkje. er det mulig at dekka blir ubalanserte når bilen har stått i ro? men eg skal prøve å ta ein avbalansering og sjå kva som skjer. skal muligens ta skifta alle foringer i forstillinga i nærmaste tid og sjå om dette hjelper og. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjernen Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Jeg har det samme på min Astra og der er de bakre foringene i forstillinga helt utslitt, jeg hadde vel avbalansert dekka 10 ganger før jeg brukte et spett og så det. Nye polyuretanforinger til Astra kommer på ca 300.- stk til forstilling hos Autopower,,,,, Gjett om jeg skal ha da :cool: :D Siter imstupid "Veteran-råner" Das Blitz 4 ever.... Wagen und Bayer sugen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg