audifanatic Skrevet Juli 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Jeg lurte på om det var noen som har litt peil på hvordan senkesett jeg burde kjøpe til min 86mod audi 80cc. Settet skal helst senke 30-40mm og være STIVT Jeg lurer på å gå til innkjøp av Gule Koni og H&R senkefjærer 35mm. blir dette stivt nok? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by snerhus Blir meir enn stivt nok det. :) Kan være lurt å skifte alle foringar i samme slengen då, for det blir så stivt at det vil gå hardt utover foringane... ;) det hørtes bra ut :D kjøper vel noen powerflex polyruthan foringer og sjekker ann bytte av stabstag til noe litt bedre. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torge Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by audifanatic kjøper vel noen powerflex polyruthan foringer og sjekker ann bytte av stabstag til noe litt bedre. Jeg prøvde disse på min gamle Audi 80 1,8S 91 uten stort hell. Bilen ble vinglete og knirkete. Tilbake til originale og alt ble mye bedre. Siter Torge 1998 Audi A4 2.4 1991 Audi 80 1,8S (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by torge Jeg prøvde disse på min gamle Audi 80 1,8S 91 uten stort hell. Bilen ble vinglete og knirkete. Tilbake til originale og alt ble mye bedre. Ok. det var bra du sa i fra. holder meg til original oppheng jeg og da. like greit. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by audifanatic Ok. det var bra du sa i fra. holder meg til original oppheng jeg og da. like greit. Jeg kjørte med gule koni på min gamle bil. nemlig en Audi 80 86-mod. Ble stivt som faen. ingen som hang på i svingene nei =) Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg