Silverboy Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Hei.,. er det noen her,eller noen som kjenner noen som ble stoppet av Pol10 på fredag ved avkjøringen til Shell i Ås...? Vedkommende kjørte en mørk Volvo V40 med "ski hemsedal" på bakluka.. Veldig kort hår, ett sted mellom 18 og 22 tenker jeg.. og det gikk ganske så fort... Nyskjærrig på hva utfallet ble.... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by Silverboy Hei.,. er det noen her,eller noen som kjenner noen som ble stoppet av Pol10 på fredag ved avkjøringen til Shell i Ås...? Vedkommende kjørte en mørk Volvo V40 med "ski hemsedal" på bakluka.. Veldig kort hår, ett sted mellom 18 og 22 tenker jeg.. og det gikk ganske så fort... Nyskjærrig på hva utfallet ble.... Vet ikke noe om denne.. Derimot har jeg førstehåndskjennskap til en Rød Audi 80 GTE Quattro som ble stanset ved avkjøringa til Drøbak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 På fredag?? hvordan bil ble "sjåføren" stoppet av da?? Volvoen ble stoppet av burgunder Pyssjå 406 stæsjwagon.. Skulle jeg "estimere" en fart så vil jeg si 160-180km/h i 80 sona, og videre inn i 100 sona.. hva ble utfallet i audi tilfellet? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by Silverboy På fredag?? hvordan bil ble "sjåføren" stoppet av da?? Volvoen ble stoppet av burgunder Pyssjå 406 stæsjwagon.. Skulle jeg "estimere" en fart så vil jeg si 160-180km/h i 80 sona, og videre inn i 100 sona.. hva ble utfallet i audi tilfellet? Jeg ble stoppet av en sølvgrå Renault Laguna, ny type, DK skilter.. Jeg hadde ca 150 fra Tusenfryd til avkjøringa mot Drøbak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by Corvette Jeg ble stoppet av en sølvgrå Renault Laguna, ny type, DK skilter.. Jeg hadde ca 150 fra Tusenfryd til avkjøringa mot Drøbak.. Er du fotgjenger nå? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Originally posted by magzmod Er du fotgjenger nå? Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 hvor snille var de med deg da? Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by bing hvor snille var de med deg da? Veldig snille, jeg fikk bare beskjed om å kjøre pent, og passasjeren fikk beskjed om å passe på at jeg ikke kjørte for fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Corvette Veldig snille, jeg fikk bare beskjed om å kjøre pent, og passasjeren fikk beskjed om å passe på at jeg ikke kjørte for fort. Prøv det samme her i Nittedal så blir du hengt på flekken ... (ikke lang ifra ialleafll) Jeg tviler ikke på at de har med seg en galgeløkke i bagasjen sin.. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Originally posted by Shadow_iX Prøv det samme her i Nittedal så blir du hengt på flekken ... (ikke lang ifra ialleafll) Jeg tviler ikke på at de har med seg en galgeløkke i bagasjen sin.. Jeg var ganske sikker på at det skulle skje selv, spesiellt i det jeg ble invitert inn i politibilen for å studere video av kjøringa mi.. Men som han sa, jeg kjørte pent, men fort, og han var ikke i humør til å beslaglegge lappen min.. At jeg hadde med ei ganske søt jente gjorde nok ikke at utfallet ble dårligere enn det kunne blitt, for å si det sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 wow.. da var de jo sinnsykt snille... tror ikke han i Volvo var like heldig.. for der så det ut som de satt med litt papir arbeid.. :( Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Heldige, fordømte, .... :D Hadde det vært meg hadde jeg sikkert vært på glattcelle nå... OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Silverboy wow.. da var de jo sinnsykt snille... tror ikke han i Volvo var like heldig.. for der så det ut som de satt med litt papir arbeid.. :( Han snuten var faktisk jævlig kul.. Det at jeg hadde med meg hu snuppa hjalp garantert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg