nitewlkr Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Så har jeg blitt eier av en passat (les:saktegående landbrukskjøretøy) her er noen bilder når jeg fikk den har nå etter 2 kvelder fått startet svineriet og skal vel få tatt noen nye bilder..... btw noen som har en bryter til el vindu på fører siden liggende? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Originally posted by nitewlkr Så har jeg blitt eier av en passat (les:saktegående landbrukskjøretøy) her er noen bilder når jeg fikk den har nå etter 2 kvelder fått startet svineriet og skal vel få tatt noen nye bilder..... btw noen som har en bryter til el vindu på fører siden liggende? tøft :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Hvilke planer har du for bilen da? Skal du pusse den helt opp, eller bare ha et ok brukskjøretøy? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Tommeliten Hvilke planer har du for bilen da? Skal du pusse den helt opp, eller bare ha et ok brukskjøretøy? Ut med lader,senk felger og ferdig.... skal prøve å holde det som bruksbil/konebil... men må ha litt futt i den slik at madammen kan flise en jypling eller 2 med barnesetet baki Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by nitewlkr Ut med lader,senk felger og ferdig.... skal prøve å holde det som bruksbil/konebil... men må ha litt futt i den slik at madammen kan flise en jypling eller 2 med barnesetet baki kan du slette noe i inboksen din? får ikke sendt noen medlinger til deg. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by passat kara kan du slette noe i inboksen din? får ikke sendt noen medlinger til deg. vemund done.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 nitewlkr: full innboks igjen! Og hvordan står det til med passaten da? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 innboks tømt.... Passaten står veldig fint i garasje med rast motor Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Selge meg blinklysa dine?? Evt du får mye originale i bytte :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg