Frank S. Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Hei Har sett en del bilder av senka s-10 pickup med store felger, er ganske kule biler som det ikke finnes mange av. Lurer litt på å kjøpe meg en 95modell, ser disse ligger på ca 70 000. Hvordan er det med rust på disse bilene? Mye feil med disse bilene? Er få av de til salgs så vil man spare mye på å importere de? Har sett at det går an å få noen utgaver av de som er breddet, tror de kalles for s-10 xtreme, hva ligger disse på i pris? Noen som har linker til norske steder som selger/importerer disse bilene? på forhånd takk:) mvh Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Juli 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 er det så stor motor i de? Får jo en fird lightening til 350 000, og den har jo nesten 400hk. men da er en xtreme uaktuell. blir nok bare en vanlig s-10 pickup da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Jeg kunne i la vær å svare på dette innlegget! Det er helt på tryne å påstå at det er 800.000 i avgifter på en S-10 Xtreme, jeg har selv nylig sjekket hva en slik vil komme på hjem fra USA og Tyskland. Fant flere fine i USA og noen i Tyskland (http://www.mobile.de) Etter mine (riktige) kalkulasjoner så ville en slik 2000 modell med 2.2 liter 4 syl motor komme på inn til norge 120.000 med reise og det hele. Denne motoren er et bra alternativ hvis du skal bruke bilen endel og ikke har dårlig tid, det er en Mitshubishi motor, tatt fra en L200 eller no, meget driftsikker og ikke alt for tørst. Skal du derimot ta inn en med 4.3 liter V6 motor så blir prisen ca 30.000 høyere. I USA så ligger disse bilene brukt på mellom 10' og 20' dollar, beroende på hva som er gjort med den, (20" krom hjul, luftfjæring osv) En Xtreme med 4 syl motor koster ny 17.000 dollar i USA! er en jente i molde som har en skikkelig tøff en (ikke Xtreme) http://www.moldestuket.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet November 12, 2005 Rapporter Share Skrevet November 12, 2005 Jeg visste ikke at man fikk Chevy pickup med 4 cyl motor :S Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatiq Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 En chevy s10 er en bil du kan stole på. Jeg hadde en 97mod 2,2 liter. i 2 år. å jeg hadde ingen problemer med bilen. Tut og kjør hver dag. Den går ikke mer enn 150kmt...hehe. Men har derimot god aks. Hvis det er noe du lurer på om bilen generelt eller hvor man ska få tak i deler til bilen må dere bare si ifra. Jeg hadde det meste av styling på den... Di s10'ene som virker breddet, heter stepside. Laste planet er smalere men har igjen utbyggere som gjør at den får et fint utseende. Det lønner seg ikke å importere en standard s10. Den burde vært gjort mye med før det skal lønne seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 kjøp i så fall 4,3 litern. alt annet blir litt i slappeste laget. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanatiq Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Det går utrolig få 4,3litere s10 pickuper i norge... Di "fleste" som går her har extended cab, altså hytta på bilen er lengere bakover. De er ikke like fine å se på da slik som den vanlige typen. Men du får alt du trenger av adaptere og slik for å få en V8 i den borte i usa;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tortilla Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hei Har sett en del bilder av senka s-10 pickup med store felger, er ganske kule biler som det ikke finnes mange av. Lurer litt på å kjøpe meg en 95modell, ser disse ligger på ca 70 000. Hvordan er det med rust på disse bilene? Mye feil med disse bilene? Er få av de til salgs så vil man spare mye på å importere de? mvh Frank Forstillinga må smøres ofte, smørenipler overalt. Alt annet enn 4,3 blir spedt. Rusta får fort tak om man ikke sørger for skikkelig antirustbehandling. Ellers er kvalitet og tilpasninger så som så. Litt Lada over de eldste modellene (pre 90). God aksellerasjon ved lave hastigheter (4,3). Hvis man skipper pickup så finnes toppmodellene Cyclone og Typhon. Tror Cyclone har turbo 4,3 og 280 hk elns. V8 konvertering er mulig med 4,3 V6 (som egentlig er en GM 350 V8 som mangler en V). Dette er dog ingen enkel jobb, det er traaaangt. Mye enklere på en Astro.... Tor Siter '88 Astro 4.3 TBI, '89 Blazer T10 4.3 TBI '00 Spacestar,'95 Spacewagon TD, '98 Spacewagon TD,'65 Volvo L3314N '66 Volvo C202 Pickup,'64 REO M621 '73 John Deere 2020 D,'80 Deutz 6808 D 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amcars Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hvorfor da ikke kjøpe en C-1500? Den har allerede V8 og senket er de like råe som en liten S-10. Jeg liker ikke å kjøre senket bil, så jeg har en K-1500 med 5,7l som går på LPG-gass og store hjul.... Siter 1978 Chrysler New Yorker Brougham 6,6, byttes i HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra-power Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hei Har sett en del bilder av senka s-10 pickup med store felger, er ganske kule biler som det ikke finnes mange av. Lurer litt på å kjøpe meg en 95modell, ser disse ligger på ca 70 000. Hvordan er det med rust på disse bilene? Mye feil med disse bilene? Er få av de til salgs så vil man spare mye på å importere de? Har sett at det går an å få noen utgaver av de som er breddet, tror de kalles for s-10 xtreme, hva ligger disse på i pris? Noen som har linker til norske steder som selger/importerer disse bilene? på forhånd takk:) mvh Frank heisann. jeg har en chevrolet s-10 til salgs. er bare ne 2,2 liter men den går godt nok. tenker man litt på bensin priser som er nå til dags så er det en fin bil.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1551269;username= mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimzzz Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Jeg har en S-10 2.2 Liter Rekkefirer. Utrolig grei og bra bil. Har ikke hatt noen problemer med den i det hele tatt, annet enn at det tar fort slutt på dekkene bak;P Er en fin bil med mye potensiale. Skal selv påkoste min 20" felger og turbokit nå. Begge deler kommer i neste uke, og jeg gleder meg som en liten unge til julaften til jeg får det=) Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s10 vetle Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 du kan oså kjøpe en gmc syclone helt edentisk som s10 men går hvere syclone er sports utgaven av gmc sonama det som skilder dem utvendig å karrosseri messing er grilen. syclone var den raskeste orginale pickup'en man kunne få tak i den klarte å holde følge med ferrari og corvette, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Etter 6 år så har han nok skaffet seg en, eller gitt opp tanken! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg