Håkon A Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 så den sist i forige uke...kom på det nå.. kom i motgående ut vålrengatunnelen... så da har dem vel en sånn en å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by Håkon A så den sist i forige uke...kom på det nå.. kom i motgående ut vålrengatunnelen... så da har dem vel en sånn en å... Når du sier det så har jeg faktisk sett denne jeg oxo !!! ikke med blållys. men den sto sammen med en annaen politibil innafor en sperring ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet November 10, 2002 Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Ble stoppa av en mørk grønn A4 avant med kamei grill en gang på tur hjem fra ski..! Når saftblandern kom på så var jeg brennsikker det var noen av gutta som drev å kødda med meg, så grep tak i gearet ... tenkte 2 sec.. lot være, og kjørte til sida.. var nok best det, for uventet nok var det onkel selv. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2002 Originally posted by CorradoBoy Ble stoppa av en mørk grønn A4 avant med kamei grill en gang på tur hjem fra ski..! Når saftblandern kom på så var jeg brennsikker det var noen av gutta som drev å kødda med meg, så grep tak i gearet ... tenkte 2 sec.. lot være, og kjørte til sida.. var nok best det, for uventet nok var det onkel selv. jammen da lager du en tråd med det som overskrift da vett u...hehe så får flere folk med seg det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Har selv møtt den men det var jo over 1 år siden.... kjørte audi selv og trodde den ville race.... helt til jeg så saftblanderen.... men det virket ikke som det var en up-bil.. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg