Gå til innhold

Trenger du deler til 460?

Ranger emnet


Krazy3en

Anbefalte innlegg

Originally posted by RH 480

Får snakke med Ole hos Frydenbø da.

Han har sikkert delenummeret i hodet:cool:

Det er ikke noen som er interessert i etpar 480'er her da?

 

Snakk med Ole ja. Han vet det nok sikkert. Tror ikke det er så all verdens forskjell på de bilene for det er jo 2 lavbudsjetts biler. Du kan eventuelt prøve deg på dette forumet her;

http://www.300power.com/forum/

Der vet de vel kanskje. Ellers så må jeg nok si at jeg har mer enn nok med den bilparken jeg allerede har. kiddie kiddie kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så må jeg nok si at jeg har mer enn nok med den bilparken jeg allerede har.

Og det er akkurat det "problemet" jeg også har.

For mange biler og for lite plass:(

Vel vel, uansett "MÅ" jeg ikke kvitte meg med bilene, jeg har noen prosjekter på gang med 89 modellen, bla senking og ny bakvinge, samt skifte av begge hjulbuer bak (jæ%&a rust).

Grunnen til at jeg lurte på tannstangen, er at det er endel "slakk" i den som står på.

Det går an å justere slakken, men det er ikke veldig enkelt å få det til uten at den "kniper".

pic3.JPG

Robert H.

 

2001 Volvo C70 Cab 2,5LT

2000 Rover 75

1980 Chevrolet Caprice sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bilen din? Då må jeg si den så rimelig strøken ut.

Kunne tenkt meg å fått leiet en billig garasje et sted så jeg kunne hatt delebilen/bilene stående der og hatt plass til å skru på de andre bilene mine også. Den garasjen jeg har nå er i en fellesgarasje uten strøm så den duger ikke til noe annet enn oppbevaring av selve bilen.:mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår