Thunder Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jeg tror den skal passe men jeg kan ikke si det hundre prosent sikkert. Spør hos en Volvo forhandler for sikkerhets skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH 480 Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Får snakke med Ole hos Frydenbø da. Han har sikkert delenummeret i hodet:cool: Det er ikke noen som er interessert i etpar 480'er her da? Siter Robert H. 2001 Volvo C70 Cab 2,5LT 2000 Rover 75 1980 Chevrolet Caprice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by RH 480 Får snakke med Ole hos Frydenbø da. Han har sikkert delenummeret i hodet:cool: Det er ikke noen som er interessert i etpar 480'er her da? Snakk med Ole ja. Han vet det nok sikkert. Tror ikke det er så all verdens forskjell på de bilene for det er jo 2 lavbudsjetts biler. Du kan eventuelt prøve deg på dette forumet her; http://www.300power.com/forum/ Der vet de vel kanskje. Ellers så må jeg nok si at jeg har mer enn nok med den bilparken jeg allerede har. kiddie kiddie kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH 480 Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Ellers så må jeg nok si at jeg har mer enn nok med den bilparken jeg allerede har. Og det er akkurat det "problemet" jeg også har. For mange biler og for lite plass:( Vel vel, uansett "MÅ" jeg ikke kvitte meg med bilene, jeg har noen prosjekter på gang med 89 modellen, bla senking og ny bakvinge, samt skifte av begge hjulbuer bak (jæ%&a rust). Grunnen til at jeg lurte på tannstangen, er at det er endel "slakk" i den som står på. Det går an å justere slakken, men det er ikke veldig enkelt å få det til uten at den "kniper". Siter Robert H. 2001 Volvo C70 Cab 2,5LT 2000 Rover 75 1980 Chevrolet Caprice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Er det bilen din? Då må jeg si den så rimelig strøken ut. Kunne tenkt meg å fått leiet en billig garasje et sted så jeg kunne hatt delebilen/bilene stående der og hatt plass til å skru på de andre bilene mine også. Den garasjen jeg har nå er i en fellesgarasje uten strøm så den duger ikke til noe annet enn oppbevaring av selve bilen.:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH 480 Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 :) Bildet er av min bil ja, tatt for 4 år siden. den har andre felger nå, og litt rust på hjulbuene bak. Skal se om jeg kan få lagt ut noen nyere bilder av begge 480 ene. Siter Robert H. 2001 Volvo C70 Cab 2,5LT 2000 Rover 75 1980 Chevrolet Caprice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Okei men legg de ut her då: http://www.bilforumet.no/topic/43584-bilder-av-bilene-deres/?do=findComment&comment=459296 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH 480 Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jepp:) Siter Robert H. 2001 Volvo C70 Cab 2,5LT 2000 Rover 75 1980 Chevrolet Caprice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg