Krazy3en Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Har litt forskjellig av deksler, innvendig, varmeapparat, bakseter, giroverføring, dynamo, starter osv. Gi meg en lyd og si hva du trenger da vel, så skal jeg grave i rotet og se etter. Send gjerne ett bilde av den gamle delen din, så jeg lettere kan identifisere. Har desverre ingen karrosserideler. Delene er fra en 91mod. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2004 Har du hugget bilen nå då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Thunder Har du hugget bilen nå då? Nope, men jeg fik med en hel haug med deler når jeg kjøpte den. Fikk hentet hjem mye av delene på fredagen, og ser at jeg ikke har bruk for noe særlig av det. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Hva har du av deler då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Originally posted by Thunder Hva har du av deler då? det jeg har oversikt over for øyeblikket er Dashbord, bakseter, starter, dynamo, servopumpe, varmeapparat samt diverse interiørdeksler. Er mye mer, men har ikke fått hentet resten. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Du må forresten gi en lyd hvis din bil skal hugger. Mye der jeg kunne tenke meg, selv om det viktigste for meg er knust (fronten).:rolleyes: Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Min bil skal aldri hugges!!!!!!!!:nono: Blir helt damndamn uaktuelt. Den skal fikses uansett. Men jeg skal heller gi deg en lyd om det er noe jeg trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Så har jeg jo også et prosjekt til gående då som jeg må gjøre ferdig. Så mens dere andre sitter å beer så står jeg i garasjen og mekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Originally posted by Thunder Så har jeg jo også et prosjekt til gående då som jeg må gjøre ferdig. Så mens dere andre sitter å beer så står jeg i garasjen og mekker Hadde jeg hatt ett verksted til rådighet til alle døgnets tider, og med alt tenkelig utstyr hadde jeg sikkert sluttet i jobben og bodd der:D Hører du skrur hos FOG. Der er vel suverent å stå. Kunne tenkt meg en sånn plass selv. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Jeg skrur ikke på FOG det er det en kamerat av meg som gjør, Frank heter han. Men jeg er nede der av og til jeg også og hjelper han av og til. De er greie der nede og har mye kunnskap om bil som jeg ikke har. Greit å lære noe av og til. :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Originally posted by Thunder Jeg skrur ikke på FOG det er det en kamerat av meg som gjør, Frank heter han. Men jeg er nede der av og til jeg også og hjelper han av og til. De er greie der nede og har mye kunnskap om bil som jeg ikke har. Greit å lære noe av og til. :op Oki, jeg vet ikke hvem han er. Jeg kjenner til Vidar som er der. Ja, gode læremestere er viktig. Kunne tenke meg å ta fagbrev som biloppretter når jeg er ferdig med nåværende fagbrev og har kommet meg offshore. Hadde vært digg å jobbet offshore to uker, som biloppretter to uker og så to uker fri før ny økt i havet. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Høres ut som en god plan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenHell Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 jeg har forøvrig en komplett motor + girkasse.. 2.0 i .. dersom noen har lyst på.. kan evt ta bilder.. den går helt fint, bruker ingen olje.. har gått 250.000 km.. nesten bare langkjørt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 3, 2004 Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Kan være at jeg tar den men det vet jeg ikke enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH 480 Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Hei! Er helt fersk på forumet her, lurer på om tannstangen til 460/440, passer på 480'en, og om det er noen som tilfeldigvis har en tilsalgs? Siter Robert H. 2001 Volvo C70 Cab 2,5LT 2000 Rover 75 1980 Chevrolet Caprice sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg