jarli Skrevet Juli 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Bilen min har begynnt å oppføre seg merkelig nå (2.7m20)...når den er kald må jeg gi gass for at den ikke skal kveles på tomgang, og den jokker og rister helt til den begynner å bli varm (ser ut som jeg ikke kan kjøre:) ) Hva skjer dersom jeg kobler den ut (klipper ledningen)? Planen er egentlig å ta av katalysatoren,siden det er en 88mod.. Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2004 Sonden har nok ikke noe å si på tomgang. Høres mer ut som noen dårlige vakuumslanger, plugger og kanskje bensinfilter. Men du kan såklart prøve å koble den vekk, ikke sikkert du trenger å klippe ledningnene. Alt som skjer er at motorstyringen merker at signalet er borte og erstatter det med lagret map og kanskje går i nødmodus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjinx Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Kan se ut som du har problem med falsk luft. Dersom den er ganske sur om du nøkker litt i gasswiren mens den går på tomgang kan det være problemet. Men sjekk også tomgangsregulatoren. På 5-serien blir denne noen ganger meget treg. Hint: drit i lambasonden, og drit i fjerne katten. Tenk på miljøet!! Siter -- Anders - 1990 BMW 525ia x - 1992 Ford Scorpio 2.0i DOCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg