Gå til innhold

Mye har dere lagt i bilene deres?Da av anlegg seff..

Ranger emnet


Nitrisious-E

Anbefalte innlegg

Originally posted by Integrale

syns det høres helt sykt ut å bruke 50 og 60k på anlegg i bilen. hehehe da har dere mye penger as. og hva er vitsen med det?

 

Enkelte bruker 100.000+++ på å style og trimme biler fra midten av nittitall, andre igjen bruker 15000 på stang og snelle til fluefiske og 20 000 på annet fiskerelatert utstyr, selv er jeg i full gang med å bestille meg custom telemarkski til ~10 - 12k, andre igjen bruker enorme summer på PC.

Hver sin interesse, alle er forskjellige. Skjønner godt at folk legger ned tid og penger i hobbyene og interessene sine.

 

Når det gjelder bilen så er det vel gått med ~25k.

Stua tør jeg ikke tenke på, redd muttern snapper opp tanken og gjør meg arveløs fordi jeg er gal, gal, gaaal :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mr. SQ

 

Vel er du syk, men tydligvis ikke syk nok. Lars Ove har nettopp solgt 2 stk Tarantula monoblokker +++++ til en enda sykere kar, og han skal bare spille høyt. ha ha ah:D

 

Håper han som skal ha det har litt større bil enn meg (når jeg tenker meg om så har vel egentlig alle det), og helvetes mye strøm...

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel brukt rundt 8000-10000 med alt jeg tenker jeg.. da er det cd/mp3 spiller, 1stk monoblokk profile, 1 stk 4 kanaler infinity, komponentsett, 6x9 og 2x12"

 

syns det låter bra nok, men de 6x9" skal ut

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så feil du kan ta :D

Det værste for ørene er forvrengt lyd, så om en investerer i skikkelige saker og spiller rent og høyt er det bedre enn om en spiller forvrengt og høyt.

 

Har en dempa bilen og fått frem godlyden så behøver en heller ikke spille så høyt da lydbildet er mer fyldig og balansert i tillegg til at bakgrunnsstøyen er redusert.

 

Men klart; av og til er det godt å dra på litt så en kjenner at det trøkker i ryggen. -Samtidig som det er pent å høre på ;)

 

6*9" på fullt skyv så forsterkern er nær klipping er tingen om du ønsker øresus.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jalla

Så feil du kan ta :D

Det værste for ørene er forvrengt lyd, så om en investerer i skikkelige saker og spiller rent og høyt er det bedre enn om en spiller forvrengt og høyt.

 

Har en dempa bilen og fått frem godlyden så behøver en heller ikke spille så høyt da lydbildet er mer fyldig og balansert i tillegg til at bakgrunnsstøyen er redusert.

 

Men klart; av og til er det godt å dra på litt så en kjenner at det trøkker i ryggen. -Samtidig som det er pent å høre på ;)

 

6*9" på fullt skyv så forsterkern er nær klipping er tingen om du ønsker øresus.

 

Så feil kan jeg ikke ta! Er uansett ikke sundt for ørene da vettø!!:) men er helt enig i at det er jævli fett...klart i små mengder da en fort går lei...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kindher

etter å ha bygget på anlegget litt her og der er jeg vel snart oppi rundt 21k inkl. kabler og slikt stash

 

er ikke så nøten på bilen enda, for anlegg kan flyttes over i andre biler ;)!

så har bil til 5k! hehehe

Hehe, den dagen du skal selge den; anlegg med bil selges!:D

 

Syns folket har lagt i masse, en del av dere jeg?;)

 

Først og fremst har jeg satt en maks. grense på 10 lakener, så får det heller gå for seg etter det?:rolleyes: :)

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår