Granada Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Idag var det en super parkering utenfor innkjørselen min. Skjønner ikke folk hva de hvite stripene er til? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Tape-R Piercing Runar jo. Eier av norges feteste Polo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 polo?? syns det ligna svært mye på vento jeg men? Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 han har en polo på lur, men ventoen er rå den også kiddie Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 har et par til :) for en reklame! Teknisk kontroll av mopeder i drøbak.. jeg kunne telle opp 15 mopeder uten eierne! The norwegian bangbus! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Så fint at alle andre her i verden er så utrolig mye mer uintelligente og teite enn alle dere smårips med rare kameraer da.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 døh, jeg kjører lastebil til dagli. og kommer ofte over mye rart! plager meg at jeg ikke fkk med meg snurringa til en tank bil og en lastebil velt i forrige uke på film. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Porsche med dårlig håndbrekk....Måtte ha kranbil Hummer, bra parkert Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Dette her er ikke fra norsk trafikk, men festlig bilde ;) Dette kan vel kalles skikkelig lukeparkering; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Dette er kanskje ikke ett gullkorn, jeg hadde blitt forbanna hadde det vært min bil. Bildet er tatt på Smart Club Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Her måtte jeg hente god fart for å komme meg inn under :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Stod bak disse stakkarne i drøyt 5 minutter i Storgata i Lillestrøm i formiddag: Han som står på panseret er eieren av Audien som må holde speilet sitt inne for at Transporteren skal klare å rygge ut igjen. Laste bilen hadde relativt god klaring på høyresiden, men ble stående "parkert" da han ventet på kona si eller noe sånt. Jeg syns det er så fint at det ble lov å parkere langs gata der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TH_TeamHorten Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by fcuk Ta kontroll over flette kjipinger, og han sperrer med døra oppe på førersida! Kunne du ikke bare mælt ned døra da. :D også si det var han som rygga på deg.... Enig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Hadde en artig opplevelse når jeg stod på en parkeringsplass i Os (sted sør for Bergen) for en stund siden. Jeg og en annen satt i bilen på parkeringsplassen mens en kamerat var inne å handlet. I Os har de ikke sånn 10kr for å få handlevogn, så de blir ofte parkert litt overalt. Det var ca. 80% (over 50plasser) ledige plasser på denne parkeringen og på en av de står det en handlevogn, denne vognen har bare flere ledige parkeringer rundt seg på alle kanter. Så kommer det en eldre mann, kjører mot handlevognen, stopper ved den, skrur av motoren, går ut av bilen og flytter handlevognen over på parkeringsplassen ved siden av. Går inn igjen i bilen og kjører den inn på plassen. Går så rett inn i butikken uten handlevogn eller noe. Jeg og han andre i bilen satt og lo jævlig lenge! Utrolig hvor sta folk kan være, bare synd jeg ikke fikk dette på film! Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Morsom skilt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg