Nismo Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Audison LRx4.300 Meget god 4 kanals forsterker. Som ny, ingen riper/skader. I original pakning. SOLGT?????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Kjøp i full fart nå, så spanderer jeg frakten;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Juli 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Den vil jeg ha. Du har PM. Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Da ser det ut som denne er tilsalgs igjen da den ikke er blitt hentet på posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hvem var d som ikke henta den?? Greit å vite hvem som er seriøse her og ikke! Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Tror nok det er mange her som ikke er seriøse. Jeg sendte i oppkrav til en bruker her, men pakken ble ikke hentet. En anna på forumet sendte og til samme person, men det er heller ikke hentet. Tilsammen ca 10.000.- Så pakken er på tur tilbake til meg fra postkontoret på Sunndalsøra... Karen ba meg til og med å sende den en gang til:D Etter det har vi ikke hørt noe fra han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Var meg som skulle ha den.(så er ikke det noen hemelighet lenger) Jeg har forklart deg hvorfor jeg ikke fikk henta den pakka....kom hjem fra ferie dagen etter pakka ble sendt tilbake. Når det gjelder den andre pakka så har jeg tenkt å hente ut den....men ble litt masse utlegg sånn plutselig i og med at reg reima mi gikk til helvete. Å motoren ikke er i eksemplarisk stand lenger for å si det sånn. Føler ikke jeg skal ha på meg at jeg er useriøs når det gjelder dette. Å jeg får ikke beklaget nok for dette for jeg har virkelig lyst på denne forsterkeren. Men sånn kan det vel gå noen ganger. Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Vad før fel har han gjort?Han sa ju aldrig vem det var som ikke henta forsterkeren! Men det gjorde du ju veldigt klart før oss vem det var! :rolleyes: Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 :D :D :D :D :op :rolleyes: Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Var ikke det at han hadde gjort noe galt i det hele tatt. Følte bare for å skrive det der. Følte trangen for å forklare meg mer faktisk. Kan du skjønne hvorfor. Men la ikke dette ødlegge tråden uansett. Den er nok til salgs ennå. Gi bud;) Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Nismo Audison LRx4.300 Meget god 4 kanals forsterker. Som ny, ingen riper/skader. I original pakning. SOLGT?????????? Hva for pris har du tenkt deg da? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 2.500.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Bare for å nevne det liksom, så er det jeg som har sendte "den andre pakken". Kjøper har nå lovet å hente den innen onsdag i neste uke. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg