Jonte Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Jeg var nært å kjøpe denne 525iA'n, alt var klart, NAF test bestilt, håndpenger overført, og alt.. Så dro jeg til Biltilsynet og fikk utskrevet liste over tidligere eiere og ringte rundt. Han som hadde hatt bilen fra 1997 til 2000 hadde byttet den inn hos en bilforhandler, og da var den gådd 250000km, litt pussig at den er gådd 199000 nå 4 år etter.. Så da var det kjøpet kansellert.. Dessverre, for jeg trudde jeg hadde funnet den perfekt E34'n, de er vanskelig å finne.. 525 med skinn, airbag, ac, og litt småtteri som hviteblinkers, felger, senking osv.. til rundt 80.000kr! Jaja.. Får leite videre.. Jeg vet hvertfall at jeg skal sjekke opp alle biler på dette viset hver gang, oppfordring til dere andre også :) Link til Finn Annonsen Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Da har den gått lang over 300 nå, ikke mye for en slik bil men jeg forstår poenget ditt. Hvorfor må den rotes med km.stand? jævli irriterende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Liker ikke slike utspekulerte fyrer. Hadde jeg vært deg Jonte vil jeg tipset eventuelt ny eier siden du selv var så nære å bli lurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Jonte Jeg var nært å kjøpe denne 525iA'n, alt var klart, NAF test bestilt, håndpenger overført, og alt.. Så dro jeg til Biltilsynet og fikk utskrevet liste over tidligere eiere og ringte rundt. Han som hadde hatt bilen fra 1997 til 2000 hadde byttet den inn hos en bilforhandler, og da var den gådd 250000km, litt pussig at den er gådd 199000 nå 4 år etter.. Så da var det kjøpet kansellert.. Dessverre, for jeg trudde jeg hadde funnet den perfekt E34'n, de er vanskelig å finne.. 525 med skinn, airbag, ac, og litt småtteri som hviteblinkers, felger, senking osv.. til rundt 80.000kr! Jaja.. Får leite videre.. Jeg vet hvertfall at jeg skal sjekke opp alle biler på dette viset hver gang, oppfordring til dere andre også :) Link til Finn Annonsen Det var synd..for den bilen så skikkelig fin ut:( Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Ringte du til han som kjøpte den av blifirmaet a? Kanskje firmaet har stilt på den, og da kan han kreve penger tilbake fra sjappa. Du hadde ikke giddet å legge ut listen over tidligere eiere her? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg