HansenRS Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Bilen er senket, skiftet felger, montert spoiler, luftfilter, stickers, hvite baklykter, gjort bilen litt mørkere..ble fornøyd med resultatet...:) Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Altså, denne er bare råfet da :eek: :D Btw: Kan du si meg hvor du fikk tak i de stickerne du har på bilen unntatt den ford logoen:D, ;) pls svar! har du noen andre sider, kan du også være så snill å legge ut de linkene;):) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Kanskje sote vindua litt? Og: går det an å ha logo i radiatoren? kan vel også ta vekk antenna, ser ut som ein RC bil.. :P Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by -carude- Altså, denne er bare råfet da :eek: :D Btw: Kan du si meg hvor du fikk tak i de stickerne du har på bilen unntatt den ford logoen:D, ;) pls svar! har du noen andre sider, kan du også være så snill å legge ut de linkene;):) thnx for tilbake meldinga, dem logoene er hentet fra http://www.vinylmayhem.com :) Kaksa: Og: går det an å ha logo i radiatoren?hva mener du? skal fjerne antenna å se om det blir bedre, takker for tilbakemeldingen Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Kaksa Kanskje sote vindua litt? Og: går det an å ha logo i radiatoren? kan vel også ta vekk antenna, ser ut som ein RC bil.. :P Har sett mange biler med logo i intercooleren eller radiatoren som du sier.. On topic: drit fet bil..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by HansenRS thnx for tilbake meldinga, dem logoene er hentet fra http://www.vinylmayhem.com :) Kaksa: Og: går det an å ha logo i radiatoren?hva mener du? skal fjerne antenna å se om det blir bedre, takker for tilbakemeldingen thnx mate.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Kaksa Kanskje sote vindua litt? Og: går det an å ha logo i radiatoren? kan vel også ta vekk antenna, ser ut som ein RC bil.. :P Hvordan i svarte ser du at det er logo i RADIATOREN???!!! hehe:op :op :op Edit: "Dåkke utpå øyene he vel ikkje sett sanne bila med INTERCOOLER..." ;) ;) Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 ops.. tabbe av meg.. :p Er såklart intercooler... Har faktisk Focus med intercooler sjølv.. :p men spørsmålet mitt var igrunn: Er det fysisk mulig å ha logo på ein intercooler/radiator? Vil ikkje det hemme kjølinga litt? btw: går det an å sjå forskjell på ein radiator og ein intercooler? (ikkje drep meg, er berre eit spm) Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Kaksa ops.. tabbe av meg.. :p Er såklart intercooler... Har faktisk Focus med intercooler sjølv.. :p men spørsmålet mitt var igrunn: Er det fysisk mulig å ha logo på ein intercooler/radiator? Vil ikkje det hemme kjølinga litt? btw: går det an å sjå forskjell på ein radiator og ein intercooler? (ikkje drep meg, er berre eit spm) Går helt fint an det. De bare lakkes med en tynt lag med lakk. INtercoolerne er som oftest større og mye penere og se på. Hvis du ser hele kjøleren så har radiatoen ett lokk oppå til å helle vann i. Det har ikke intercooleren. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Drit rå. Jeg vil bare si til deg som sier det med logo på raditoren. for det første jeg synes det ser ut som intercooler og for det andre så tror jeg det er nettingen forran intercooleren som logoen sitter på. Men SINNSYKT bra modd. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Det er kanskje ikke noe netting foran??? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 logoen er på ic`n Mange standard ic som kommer org. med logoer, mange som kjører med logoer på ic`n...f.eks. ruud racing osv.. Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 kul bil da, den skal du ha... men, det er vell ikke mye mulig å plassere luftfilteret sånn med mindre du har en 1,4 oppi der...eller hva? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Nyyyyyyydelig med unnatak av lutfiltret ut av panseret! Hva med en scoop i stedet??? Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Jeg har lyst på Focus RS8 !!!!!!!!!!!1 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg