pri Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hei. Er det noen som vet hvor ryggelysbryteren sitter på en VW Caravelle 91 mod. (gammel type)? Evt hva annet som kan gjøre at ryggelyset ikke fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by pri Hei. Er det noen som vet hvor ryggelysbryteren sitter på en VW Caravelle 91 mod. (gammel type)? Evt hva annet som kan gjøre at ryggelyset ikke fungerer? (gammle typen) T2 med motore bak ? vist ja kan jeg gå sjekke i pappas caravelle Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pri Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Den ja. Dieselmotor bak og 5-trinns girkasse. Hadde vært flott om du kunne finne den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 minns den sitter på girkassa jeg, men mulig jeg tar feil... hva skal man med ryggelys uansett? :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Skal sjekke det, men det mulig den ikke står på samme plass på din siden du har diesel, og pappa har bensin... Men går ut nå og sjekker Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pri Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 KaiFred: Helt enig med deg der, men jeg må få fikset det for å få den EU godkjent. Vurderer å koble det av igjen etterpå :d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 ryggelys blir da ikke testa på eu-kontroll... :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pri Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Mulig de er for grundig på Snap Drive i Bergen, men det står i hvertfall notert på mangellisten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 i allverden.... står ikke noe om det i forskriftene... dessuten er det vel bare en 1'er feil? edit: oj, gjorde visst det... bare jeg som aldri har fått feil på det... gikk under "andre lys" og er bare en 1'er feil ja. ergo - drit i det :D Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pri Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Hvor mange 1'ere kan jeg ha? Har en del andre småting også, men de har jeg dessverre kjøpt deler til allerede... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 trodde man kunne ha evig med 1'er feil jeg... 1: Feil/mangel som skal rettes, men uten at utført retting behøver å kontrolleres så det er vel ikke så alvorlig :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Har sjekke nå.... Det går 2 ledninger inn på en dings på girkassens venstre side foran drivakslingen... Er ikke sikker på om det er bryteren, men burde være det siden det kun er de 2 ledningen som er koblet til kassen Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pri Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Det vil vel si at bryteren sitter inni selve kassen. Er ikke klar for å begynne å demontere for å få byttet den. Får prøve å finne en alternativ løsning... Evt. kan jeg jo montere en bryter på selve spaken så burde det funke under kontrollen i det minste... :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pri Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Skal ut og lufte den nå, så får jeg se om motoren holder. Er jo ikke noe poeng å fikse ryggelyset på en bil uten motor. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Ryggelys bryteren skifter du på et part tre minuter det er den som de to ledningene går in på. av med kontakten og skru ut bryteren og sett in en ny, koster sikkert ikke mye ny heller. For mere tips ang VW transporter/caravelle se http://www.vwbus.no martin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg