-cardudde- Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Strøøøøøøøken:) http://www.mastertuninggeneve.com/club/vw/golf31.html Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 fet den der ja.. akkuratt passe med styling.. litt spesiell lakk.. smooth ;) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 jeg har samme speil som han har på bilen sin. er det noen som vet hvor man skaffer sjølve speilet til sånne speil. jeg mangler nemlig ett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Fine dørhåndtak..... Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CB*Celebration Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Nice...! Mye snackse detaljer på den der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 heey, samme brytere til temp/vifte som jeg har, yeah:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg