steinar Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Nå er det en stund siden jeg har hatt feil på toeren min. I dag når jeg kjørte så begynte plutselig bilen å hakke noe voldsomt ved gasspådrag. Når den står på tomgang ved lavt turtall går den som en klokke - ingenting galt , men straks jeg trør inn pedalen litt så humper den og harker. Noen som har tips om hva jeg bør sjekke for å finne ut av dette? Jeg har kjørt med litt lite olje en periode men nå har jeg fyllt på og likevel er den uggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Tror kanskje det kan være luftmengdemåleren din jeg.. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Freeman Tror kanskje det kan være luftmengdemåleren din jeg.. tviler:rolleyes: Tipper enten forgassern, eller så er tenninga di fucked.. sjekk tennplugger, kabler osv. kjøp forgasser rens på boks og spyl den ren;).. Maybe just Kondens.. vært fuktig vær i det siste..:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Kan også være reg-reim som har hoppet.. Var borti det på Passaten. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 etter en halvtime med full olje ble den frisk igjen... kan jeg ha hatt så lite olje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 min hoster/hopper litt når jeg drar på når motoren er kald.. helst rundt under 2300 rpm Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg