jva Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 jeg har akuratt fucket clutchen min og er pisselei av å kjøre uten clutch!!! å siden jeg nesten må løsne alt på motoren når jeg skal bytte clutch tenkte jeg at tiden er inne for å bytte motor siden min har gått noe SINSYKT langt, og ikke stellt så godt med... men gidder ikke stresse med tilpassninger og såndt så jeg lurte på om noen her viet hvilken motor som passer rett inn uten noen form for omfattende modifikasjoner... jeg har en 245 87mod. med b230k... og hva en sånn vil koste meg og om det evt. er noen i bergensområdet som kan bytte for en billig penge??? på forhånd takk!!! PS: og til alle dere som ikke har skjønt at navnet mitt bare er fleip: jeg kan altså ingenting!!!:D Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Generelt alt som har forgasser - dvs. A-motorer, men vis du skal gjøre det enklest mulig må du sette inn nøyaktig det samme som du tar ut. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by jegvetalt jeg har akuratt fucket clutchen min og er pisselei av å kjøre uten clutch!!! å siden jeg nesten må løsne alt på motoren når jeg skal bytte clutch tenkte jeg at tiden er inne for å bytte motor siden min har gått noe SINSYKT langt, og ikke stellt så godt med... men gidder ikke stresse med tilpassninger og såndt så jeg lurte på om noen her viet hvilken motor som passer rett inn uten noen form for omfattende modifikasjoner... jeg har en 245 87mod. med b230k... og hva en sånn vil koste meg og om det evt. er noen i bergensområdet som kan bytte for en billig penge??? på forhånd takk!!! PS: og til alle dere som ikke har skjønt at navnet mitt bare er fleip: jeg kan altså ingenting!!!:D Jeg vet om en B230A 1984' motor.. kjørt 250-260.000 tror jeg. Den var kjørt med automatkasse. Motoren startet veldig lett! Den var i en bil jeg gav vekk, men bilen er hugget nå. Motoren står i Bergen Vest.. ps. han har også euro-lys og grill fra 84' Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg